måndag, mars 16, 2009

Utan ord

Här är fler deltagare.
Ha det gott därute.

20 kommentarer:

Kerstin sa...

Buster visar tilltro till människan och lägger sitt huvud i husses hand. En riktigt mysig känsla.

Anonym sa...

Min finaste Burre!

Anonym sa...

Tänkte på det här med grunge! Det kanske ska vara bilder med ungdomar och attityd eller så! Det kan vara jag som har missuppfattat det hela! Vilken fin kisse! Ha en bra dag, nu kom solen fram i Kalix!

anemonen sa...

Åh en sådan färg på katt har jag haft en gång. De är så vackra de röda katterna.

Anonym sa...

Så söööt! Ser så tillgiven ut. Tänk om man ändå kunde få... :) (allergisk)

Karins fotoblogg sa...

Mmm så mysigt och kärleksfullt det ser ut!

Den gröna bakgrunden till muffinsen är ett scrapbook-papper, 30*30cm om jag inte minns fel!

Ha det bra, kram

Anonym sa...

"Jag är så trött"!

Anonym sa...

Nä, så fin och mjuk bild! Precis den go'a känsla som jag hade behov av just nu. :)

Sarah sa...

Katten ser lika kelen ut som vår Anakin. Ha en fin dag ;O)

Mimmi sa...

Va mysigt det ser ut:)
utan ord är det .men jag undrar om han inte spinner lite:D

jagochmitthem sa...

Så gott det ser ut. Den katten trivs.

Kram Annette

Photos by Storm sa...

Så skönt han har det. Tillit. Ha en bra måndag/Lis

Mita sa...

Hm.. gud vad gott, tänk så kälen man kan vara. Ha det bra

Ninni sa...

Åh, vilket mysigt foto! En fin bild som kan rymma många tolkningar, närhet, kärlek och tillgivenhet.

annalarssonphotography sa...

Tillgivenhet! :)

Mycket vacker bild!
Ha en fortsatt fin måndag!
Anna

Bitten sa...

Sicken fin kisse. Härligt kelen också.

sinneskatten sa...

Så gott det ser ut, för de båda.

Moa sa...

Åh.. vilken härlig bild på riktig kärlek.. och fjäskhet.. =).. ha det gott /Moa

whatthefuckdotcom sa...

å sicket gos :) Mysigt :)

Anonym sa...

Så härligt. Det finns inget så trivsamt som en katt. Just nu ligger min och solbadar här på en solfläck mitt på golvet. Det ser också ljuvligt ut.