måndag, mars 02, 2009

Utan ord

Här hittar du fler ordlösa bilder.

14 kommentarer:

Sarah sa...

Ja vad ska man säga... En spännande bild ;O)

annette sa...

Inga fotspår tyder på att ingen varit innanför den dörren på länge!

annette

annalarssonphotography sa...

En spännande bild!
Vacker gammal dörr. Jag undrar vad som finns bakom den och varför ingen varit där och öppnat den på så länge?

Ha det gott och kika gärna in hos mig!

Anna

Anonym sa...

Fram med spaden och skotta väg :-)
Mysig bild!

Anonym sa...

Härliga färger och ränder =)

Ulrica sa...

Vad spännande. Vad finns innanför dörren... Kanske ett äventyr. Vilka härligt färger som står i så skön kontrats till varandra. En mycket spännande och ordlös bild.

Camilla Alvén sa...

Åh, Kerstin! Nu gör du mig alldeles stum av beundran, vilken fantastisk bild, helt underbar!
Blir så lycklig av att se en så vacker bild, TACK!
Kram

Eva-Lena Sjösteen sa...

En mycket vacker bild fylld av sköna färger och kontraster. Den orörda snön utanför, får en att undra vad som finns bakom dörren :)Den väcker nyfikenhet, Snyggt!
Ha det gott/E-L

Proforma sa...

Snyggt fotat! Gillar färgkombinationen. Man undrar vad som är bakom dörren!
Ha en bra kväll!

sinneskatten sa...

vad nyfiken jag blir på vad som finns innanför.

Rajson sa...

Stilrent och snyggt!Härliga färger!

Susanne sa...

Vilken vacker bild. Väntade mig nästan att en liten Tomtenisse skulle kika ut genom dörren... Kram

Veronica sa...

Snyggt foto!! Men vad döljer sig bakom dörren?
=)

Anonym sa...

Ett konstverk! Spännande dessutom med alla funderingar kring.