måndag, mars 02, 2009

Landskap, Landscape (61 av 365)

Tema nr 165.
Ha det gott därute.

8 kommentarer:

annette sa...

Oh,jösses så vackert,som en vårvinterbild upplever jag den här bilden, den tid på året som jag nog tycker bäst om tror jag, om det har varit vinter vill säga;)

Ha en bra måndag!

annetet

Sarah sa...

Spännande bild du visar idag! Fint ljus och man blir lugn i hela kroppen. Ha en fin dag :O)

Sofie sa...

Härlig bild!! Kram, Sofie

Anonym sa...

Hoppas att turen till bussen gick bra!? :-)

Jag var och hämtade sonen på hans skola vid 13-tiden, och han övningskörde hem i snöblask och modd. Bra träning för honom förstås, men...

Vintern gör sej onekligen bäst när den är som på din landskapsbild här... Vackert!!! :-)

Proforma sa...

Så stilla det ser ut! En rofylld bild!
Ha det gott!

Wickans värld sa...

Vet inte vart mitt inlägg tog vägen...
Nej, jag bor inte i Bygdsiljum utan, ca 5 mil därifrån i Robertsfors kommun. Visade bilden för sonen o han hade sett fåglarna både på isen o i vattnet!
Ha en bra måndagkväll!

Skatan sa...

Så vackert vi bor! Jag är inte norrlänning för inte! Jag blir inte ens upprörd av deta yrväder ;-) Det är som om vintern gjorde sitt frösta intåg i stället för dess motsats...med tanke på att det ju faktiskt snart är vår menar jag!

Tack för raderna. Ja, det skulle vara kul om det gick. Tanken har ibland slagit mig att det vore kul med en bisyssla/hobby...jag vet bara inte vem som dregglar i sådana mängder ;-)

Godkväll,

Anna

Mimmi sa...

*mums* den bilden är precis i min smak .. den är ju kanon snygg:)
idag har man inte varit så aktiv . man har lekt lite med olika bild program och testat att fota lite i RAW formatet