tisdag, mars 24, 2009

Award

Igår när jag tittade in hos Lissen så blev jag glatt överraskad. Hon har gett mig den här fina utmärkelsen. Det värmde hjärtat extra mycket när jag såg motiveringen som lyder:
Kerstin
En varm go "tjej" med hjärtat på det rätta stället.
Så härligt inspirerande och visar så mycket fantastiskt .
Hennes blogg..mmmm so fabulous
Jag tackar ödmjukast för uppskattningen och säger till er andra; titta in till Lissen, hon har en fantastisk förmåga att skriva fina texter till sina bilder.


Jag skickar utmärkelsen vidare till:
Camilla
som är den första fotobloggen jag fastnade för. Camilla är en stor inspirationskälla.
Akson
som tar fantastiska bilder och är en källa till inspiration även hon.
Vita stunder
som är en ny bloggkompis, men oj vilken fin blogg hon har. Och vilka texter hon skriver.
Karin
ännu en fotobloggare som jag uppskattar. Hennes macrobilder är makalösa.

Ha det gott därute.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till din award, den är du väl värd! Jag fick också en :) :)
Ha en fortsatt bra dag!

annalarssonphotography sa...

Grattis till din award, den är du verkligen värd! :)

Och tusen tack fina du!
Jag ska blogga om den snarast :)

Ha en fin kväll!
Kram Anna

AKO sa...

Håller med de andra, du har en trevlig blogg och verkar vara väldigt trevlig själv! Njut och ta åt dig av utmärkelsen! :)

Myra sa...

Grattis, Kerstin! Den var du värd. :)

Camilla Alvén sa...

Tack snälla för att du skickar den vidare till mig och stort GRATTIS till dig för att du fick den!