fredag, mars 13, 2009

Fredagsfoto - Dörr

Fler bidrag hittar du här.
Ha det gott därute.

17 kommentarer:

Kerstin sa...

Det här är en byggnad som finns inne på stadskyrkogårdens område. Jag har ingen aning om vad den används till men den är vacker.
Önskar er en fin helg.

anemonen sa...

Så vacker den dörren är. Ha den bra dag.

Anonym sa...

Ja det undrar jag med. Fast med tanke på att en kabelhög mitt på golvet är oemotstånderlig att ligga på ska det nog gå bra. Annars blir det som sagt en stor härlig kruka till balkongen :)

Tack så mycket! Ha en trevlig helg du också. Kram Sandra

Anonym sa...

Denna bild hade ju kunnat funka på fredagsfärgerna också. :) Vacker dörr på en fin byggnad.

Sockorna är köpta på Lindex, i någon slags rea-låda. Sköna, men de verkar dra till sig damm. :( Eller kanske jag slipper plocka fram dammsugaren idag? *L*

Vardagstugg sa...

Önskar dig en trevlig helg!!

Annelie

Ninni sa...

Den är mycket vacker! Så många fina detaljer man gjorde förr när man byggde.
Ha en skön helg!

Resa med Herbert sa...

Hej!

Vacker port, jag tycker den ser "Norrlänsk" ut.

Må gott, önskar Irene

Anonym sa...

Dörren är jättefin men mina blickar dras också till den lilla snickarglädjen utmed taket! Jättefint!
Ha en trevlig helg!

Anonym sa...

Den här bilden kunde ju också ha funkat till fredagsfärger!? Dörren är helt klart grön - och verkligen jättevacker! - och byggnaden ser ut (i jämförelse med den kritvita snön iallafall) att ha en så där fin ljust, ljust grå färgton. :-)

Anonym sa...

Vacker dörr, på kyrkogården!
Fin bild.

Ha en skön helg // Nettan

Tekri sa...

men snyggt! Dubbeldörrar går alltid hem!! :)

trevlig helg!

Mimmi sa...

Vacker..tänk att man kan säga så om en dörr ..men det kan man .. det är det som är så himla roligt med att gå runt och kolla .. man ser vanliga saker som man aldrig har reflekterat över och ser dom i ett helt nytt perspektiv:D

Karin sa...

Vilken underbart vackert grön färg! Gillar verkligen dörrar. När jag är ute och reser kikar jag alltid efter spännande dörrar att fotografera. Kanske skulle jag leta lite mer här hemma också. :) Ha en skön helg!

Kram Karin

Anonym sa...

Att du bara kan hitta alla dessa vackra motiv.
Trevlig helg.

annalarssonphotography sa...

Den är verkligen vacker din dörr! :)
Ha en fin kväll
Anna

anna of sweden sa...

Åh, vad jag tycker om dörrar.
Denna var väldigt söt!

SysterLilli sa...

Vackert foto med urläcker dörr. Denna bild hade ju passat bra till temat grå och grön också. :)