lördag, mars 14, 2009

Lördag

Önskar er alla en riktigt härlig lördag.
Ha det gott därute.

12 kommentarer:

whatthefuckdotcom sa...

Tack detsamma :) Hoppas din helg blir lika härlig som ditt foto :)

Anonym sa...

Det samma till dig!

Ninni sa...

När jag såg den lilla bilden i blogglistan så trodde jag det var vitsippor! Så är års i Umeå;)
Vacker bild!
Hoppas du också får en skön helg!
PS. det är en glaskula från IKEA(tror jag)

Mimmi sa...

Hoppas din helg blir bra:) min gör det .. som vanligt håll jag på att säga:)
mysiga blommor du har lagt upp idag

Anonym sa...

Tack detsamma, vilken underbar bild också. Hälsningar / ela

Anonym sa...

Hejsan!

Vilken söt blomma! :-)

Kompaktkameran slank med i väskan, så det finns ett foto i bloggen nu som visar vad jag har haft för mej idag. :-) Inte så spännande, men skönt att ha gjort!

Hoppas att din lördag har varit riktigt BRA!? :-)

Susanne sa...

Trevlig helg! Fina blommor du har. Vad är det för sort? Såg mycket skira och vackra ut. Kram

Camilla Alvén sa...

Ha en härlig helg Kerstin, din bild andas vår!
Kram

Lilla huset på prärien sa...

Det samma till dig! Nu är det mörkt ute och barnen ska snart lägga sig... jag tänker kika på Melodifestivalen sen :)

Kram Jenny

Karins fotoblogg sa...

Tack detsamma! Söt blomma!
Kram

Anonym sa...

Vilken härligt "vårlig" bild, du visar Kerstin. Har nyss kommit hem från jobbet! Ser med ett öga på schlagern.
Kommer du till stan någon gång, kan jag försöka visa dej "den fina sidan av stan"!
Ha en skön helg!

Anonym sa...

Hej och tusen tack för dina fina ord om mina bilder och min blogg! Det är så roligt med nya bekantskaper! Vilka söta blommor du hade på bilden! Ha en bra dag!