lördag, november 22, 2008

Samboliv - vilket liv

Min yngsta dotter har gått och blivit sambo.
Det är två stycken som flyttat in.
En kille och en tjej.
Unga och snygga.
Rödblonda när det kommer till hårfärg.
De sover rätt mycket precis som ungdomar brukar göra.
Däremellan hittar de på rackartyg precis som ungdomar brukar göra.
Stökar till på toa precis som ungdomar brukar göra.

Här är dom! Coco (Chanel) och Kenneth (Cole).
Jo, min dotter är oerhört intresserad av mode och design, därav namnen. ;)
Lille Kenneth har stannat upp i leken och satt sig i sin elementsäng. Härifrån kan man betrakta världen.

Lek är viktigt och det är bäst att matte plockar fram de små mössen som är gömda under soffa och säng. Under tiden duger vippan bra.

Men lika snabbt som leken börjar lika snabbt tar den slut. För är man en liten kattunge så blir man väldigt fort trött. Och då måste man sova.

Till och med i sittande ställning som lilla Coco har gjort. Nöden har ingen lag.
De är en blandning av Exotic och vanlig Huskatt. Mamman (Exotic) var ute och rumlade runt en natt i grannskapet och resultatet blev åtta vackra ungar. Det här är två av dom. ;)
Det är jättekul att de har flyttat in hos dottern. Är man van att alltid ha katt är det svårt att vara utan. Nu har hon de bästa kompisar man kan få och en källa till många skratt och gott mående, det är dom.
Ha det gott därute!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Dom är oerhört vackra! Verkligen! Dessa skulle även jag bli förälskat i. / ela

Camilla Alvén sa...

Hej!
Tack för grattishälsningen!
Vilka fina katter (och så klart fina bilder), gillar verkligen färgen.
Ha det bra
Camilla

Anonym sa...

Så söta dom är! Jag skulle gärna haft djur om vi inte hade varit allergiska, både sonen och jag.
Dottern har hund och det går bra om vi tar medicin innan. Det går ju att göra så, det är ju inte varje dag som vi träffar den.
Ha det gott!

Anonym sa...

En sådan söt liten serie av bilder. Jag gillar berättartonen till. Urbra!