torsdag, november 27, 2008

Blog award x 2


Igår fick jag den här utmärkelsen av snälla Ela som har kommit att bli en jättetrevlig bloggkompis. Tack snälla du för den och för alla snälla kommentarer.
Idag hade jag turen att få den igen av en nyvunnen bloggkompis, Lissen, som jag tror älskar att fota lika mycket som jag gör. ;) Tack till dig med.
Det känns gott i hjärteroten må ni tro, då man på tre månader går från att vara ganska grön bakom kameran till att ha en egen blog och få så mycket positiv feedback tillbaka på det man visar upp. Jag är jätteglad och så tacksam!
Nu ska jag skicka den här utmärkelsen vidare till sju andra.

Reglerna:
1. De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
2. Länka till den bloggen du fick den ifrån
3. Ge den vidare till sju andra bloggare & länka till deras sidor.
4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden

Så här kommer dom:
1) Linda-Marie , min dotter som är den bästa fotokompis man kan få.
2) Nattsyrran, hennes foton är fantastiska.
3) Camilla, ännu en med jättefina foton och massor av inspiration.
4) Sarah, en annan som är jätteduktig med kameran.
5) Lisa, kvinnan som garanterat ger mig dagens skratt. Underhållande!!
6) Annika som skriver intressant om att som svensk leva i USA.
7) Viktoria som också skriver på ett underhållandet sätt om konsten att leva som svensk i USA.

Ha det gott därute.

2 kommentarer:

Sarah sa...

Tusen tack Kerstin! Jag gillar din blogg med! KRAM

Lisa sa...

Ett väldigt sent, men inte desto mindre ärligt menat, TACK snälla!