onsdag, november 05, 2008

Ordlös Onsdag - Minnesstund

Här hittar ni fler bidrag på temat.

15 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefint och minnesvärt. Visst är det tur att man kan fotografera allt vackert! /Anette

Anonym sa...

Jättefina färger i bilden tycker jag.

Anonym sa...

wow vilken fin bild!!!!Verkligen minnesvärt!

Anonym sa...

Tycker om stämmningen och nyanserna av ljus i bilden!
Ha en skön dag!

Anonym sa...

Men vilka härliga bilder du har på din sida:)Måste nog skaffa mig en annan kamera hehe:)
Ha det fint.

Ninni sa...

Härligt stämningsfull bild!
Ha en skön onsdag! Kram!

Husbilen Credo sa...

Vackert och minnesvärt.
Tack för kommentaren hos mig.
Ha en fortsatt fin onsdag!

Anonym sa...

Ger mig minnen från sommaren. Ljuvligt!

Anonym sa...

En riktig vacker foto där man kan drömemr sig bort till ...fin minnesstund, tack / ela

Josefine sa...

Väldigt fint foto!

Camilla Alvén sa...

Vackert!

Anonym sa...

Väligt vacker bild, är den tagen
i Umeå?.
Ha det en bra onsdag!
// Nettan

vivan sa...

kanonfin bild,....
Är du nöjd med din kamera...var det svårt att lära sig den...är på g att köpa men vet ej vad jag skall inhandla...emottar gärna tips!...kramiz:)

Della sa...

Varm och vacker bild.

johanna sa...

väldigt vacker bild!