måndag, november 17, 2008

Kreativt tänkande

I lördags åkte jag och maken ut till Bölesholmarna som är ett rekreationsområde vid älven. Det var mulet och snön började falla men vi tog en promenad efter strandkanten. På sommaren är det ett populärt ställe. Det är perfekt för både sol, bad och fiske.
När vi då gick där så upptäckte jag det här "konstverket". Nån har varit väldigt kreativ.
Lägg märke till den lilla gula postitlappen som sitter i det övre högra hörnet på "installationen". Gissa vad det står.....
För alla som inte förstår sig på konst får man helt enkelt klappa dit en förklaring. Det kallar jag kreativt tänkande. ;)
Jag provsatt aldrig bänken. Vi lämnade den intakt för nästa flanör.
Ha det gott därute.

6 kommentarer:

Fake cake sa...

Men gud hahaha brist på fantasi verkar de inte ha de där konstnärerna;)

Här är det verkligen kallt idag. Fick skrapa bilen i morse..usch

Ha det så bra Kerstin

Camillas nya hem sa...

Lite roligt faktiskt. :)

Ser ut att vara ett fint promenadstråk.

Anonym sa...

Ja tydligen kan man hitta allt i skogen!
Kram
Kristina

Camilla Alvén sa...

Ja, det gäller att använda sin fantasi frågan är hur länge den håller, kanske tur att du inte provsatt den.
Ha det bra
Camilla

Wickans värld sa...

Åh, det var länge sedan jag var ute vid Bölesholmarna... Hoppas det är lika fint där ute fortfarande!?
Det var mer snö i stan i går när jag kom hem med flyget än vad vi har här "uppe"! Här är det bara lite frost på marken! Men det kommer nog...

Anonym sa...

Tror nog att det var tur du inte provsatt den! Vet aldrig hur det kunde slutat :)
Fantasin är det ingen brist på i alla fall!