onsdag, november 12, 2008

Ordlös Onsdag - Gråväder

Fler bidrag till dagens tema hittar du här.

13 kommentarer:

johanna sa...

Vackert i all sin enkelhet. Frostnupen natur är undebar.

Anonym sa...

Frost är vackert och bra mycket trevligare än den lervällingen jag har hos mig! /Anette

Ninni sa...

Vackert frostigt...men kallt ser det ut att vara.Brrr. Vi har ovanligt kallt, "bara" +17 nu på morgonen. Du förstår att jag tycker det ser kallt ut hos dig:)
Kram Ninni

Anonym sa...

Här var det grått. Men är det inte solens upp eller nedgång man ser i bakgrunden.
Vackert så det förslår!

Anonym sa...

grått och kyligt!!Kan det vara frost till och med på gräsmattan??Jätte fin bild!

Fake cake sa...

Ja du det var väldans grått...här med;/
Nu ska jag ut i blasket som vi har och greja med ankorna lite..

Ha det så bra

Susanne sa...

Japp, här är det också grått men du tycks ändå ha en liten strimma ljus och det är mer än vi haft idag...
Mvh Susanne

Vardagstugg sa...

frost är vackert men nu vill jag ha vit snö =)
ha det bra!
annelie

Resa med Herbert sa...

Hej Kerstin!

Det va väl inte grått, jag tycker att det ser mer vitt ut. I vilket fall som helst så är det en bra bild.

Ha det gott!

Irene

Anonym sa...

Very beautiful...sure looks cold! Thanks for stopping by Spatter...

Camilla Alvén sa...

Fy vad grått det är, vi har haft blåst och regn i flera dagar nu, alla löv har blåst av träden. Jag vill ha lite frost som gnistrar för snö kan jag nog glömma att det blir i Skåne.
Ha det bra
Camilla

PS/det ser kallt ut på din bild

Anonym sa...

Sådant där gråväder kan vara riktigt vackert och vilsamt!!!
Jag har haft en härlig uppevelse ikväll! Natti natti

Anonym sa...

Det är samma här, väldigt grått och tråkigt.
Kram Sandra