onsdag, november 19, 2008

Ordlös Onsdag - Sommarminne

Fler bidrag hittar ni här.

21 kommentarer:

Photos by Storm sa...

Vackra svenska naturen visas verkligen på din bild. Vatten hör till och kommer säkerligen finnas med på nästan allas bidrag/Lis

Anonym sa...

Va härligt det ser! Får en att längta efter sommaren! =) /maria_6909

Anonym sa...

Fint! Syns att det är uppåt landet...Jag har varit norrut en gång, när jag följde med maken på affärsresa. Väldigt vackert och annorlunda mot härnere...../Anette

Ninni sa...

Åh så fint! Nästan så att jag får hemlängtan...

Anonym sa...

Ja, sverige är verkligen vackert. Speciellt om vädret är bra också..

Husbilen Credo sa...

finns många platser som vi kallar smultronställen men helheten av Sverige är ändå fantastiskt.
Ha en fortsatt fin dag!

Anonym sa...

Jättevacker bild och man längtar till såna fina ställen,, sommar sol och varma dagar.. ha det gott..MOnica

annette sa...

Verkligen vackert, Sverige har så många olika sidor att visa upp!

//annette

Della sa...

Vilken fantastisk natur vi har i Sverige.

Lilla huset på prärien sa...

Ljuva minnen :) Vilken härlig bild på den svenska sommaren! Just idag viner vinden och jag längtar tillbaks...

Kram Jenny

Anonym sa...

Läckra dubbla effekter...älskar sådana bilder där himlen och jord blir en.

Veronica sa...

Vilken härlig bild!
Umeå?
Ser jättemysigt ut!!
=)

Anonym sa...

Vacker bild, jag längtar verkligen till sommaren och värmen!
Känns ju inte så långt sedan vi hade sommar och nu är det snart jul, inte klokt så fort det går! Snart är det sommar igen :)
Ha det gott!

Camilla Alvén sa...

Härligt att se en sådan här trist och grå dag.
Ha det bra
Camilla

Anonym sa...

Många vackra foton idag. Är det i norra Sverige?

Anonym sa...

Härlig foto, vattnet är verkligen som en spregel, det ge en intressant bild. Hälsningar / ela

Anonym sa...

Vackert, så vackert! Sommar i Sverige kan vara helt underbart. :)
Ha det gott!

Anonym sa...

Vet du Kerstin? Den där bilden kunde ha tagits här utanför stan! Så jag känner mej liksom hemma i din bild!
Ha en skön dag Kerstin!

Kerstin sa...

Svar: Tack för alla snälla kommentarer. Fotot är taget i vackra Bygdsiljum. Det här är vad min svärmor ser varje dag när hon går ut på baksidan av sitt hus. Ni förstår själva att hon tycker att hon bor i paradiset.
Ha det gott alla!

Anonym sa...

Åhhh vilken idyll!

Jag har startat en fotoutmaning. Läs gärna mer om utmaningen som jag kallar för TorsdagsReflektion här: http://blogg.trebarnsmamman.se/?p=1674

För att delta hittar du veckans utmaning här: http://blogg.trebarnsmamman.se/?p=1675

Välkommen!

Anonym sa...

Vilket underbart härligt sommarfoto!