torsdag, november 27, 2008

Hus i ljus eller ljus i hus

Igår tog jag och dottern på oss en massa kläder, kamerorna, stativen, fjärrkontrollerna och drog iväg ner på stan igen. Avslutningen på Umeå Höstljus är här och vi ville hinna med lite till när det äntligen var bättre väder. Men........
de bilderna får ni inte se nu. Har nämligen inte hunnit med att redigera bilderna än. :)
Efter vi hade varit nere på stan drog vi iväg till Umedalens skulpturpark. Jag ville se om "UFO:t" som jag fotat i dagsljus lyste på kvällen men.....
det gjorde den givetvis inte. Dessbättre hittade vi dessa hängande hus av ljusslingor i stället. De hänger högt upp mellan träden men det började självklart blåsa så inte en enda klar bild fick jag till. Men ni ser ju vad de föreställer eller hur? ;)



Dottern kom på att man kunde ju experimentera lite också. Så jag hakade självklart på och vi hade himla kul. Så här kan husen se ut om man zoomar in och ut under exponeringstiden.
Ha en jättefin dag alla.

4 kommentarer:

Camilla Alvén sa...

Kul att experimentera, det blev ju nästan en stjärna av de hängande husen, läckert!
Ha det bra
Camilla

Susanne sa...

Riktigt cooolt och läckert. Och ett bra tips som jag nog ska testa. Härligt=)
Mvh Susanne

Anonym sa...

Härlig, tycker om att du och din dotter har en så himla fin relation.
Dessutom blir det snygga bilder! Ha det så bra / ela

Camillas nya hem sa...

Läckert!

Passar även på att önska en trevlig helg..