onsdag, november 05, 2008

100!

Det här är mitt 100:e inlägg!!! Kan ni fatta vad tiden går fort. I början av augusti fick jag en systemkamera, min första någonsin. Ungefär en vecka senare tog jag hjälp av min dotter och startade den här bloggen. Jag, en glad amatör inom foto, inte kunde jag ana att jag skulle sitta här idag med mitt 100:e inlägg framför mig. För utan er som läser och kommenterar skulle det förmodligen inte finnas nån blogg. Ni är ändå ganska många som tittar in här och lämnar fina kommentarer efter er och allteftersom dyker det upp nya personer som lämnar en kommentar. Det är jättekul och jag tackar av hela mitt hjärta och ser fram emot 100 nya inlägg. Den här rosen är till er.
Ha en härlig dag alla!
Kram

5 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis Kerstin. Jag är glad att jag hittade hit!!! Vilka fina foton du tar!
Vad köpte du för kamera???? Jag har mina funderingar på en ny. Men svårt.

Anonym sa...

Frågar igen: Du tycker inte det är tungt med kameran? Har ju aldrig fotat förr,därför tvekar jag av det skälet. Men ser ju skillnaden på kvaliten på bilder. Har funderat på Panasonic Z 28 (tror jag) för att den är mindre och lätt att ta med. Har sett att bilderna med den kameran är bra! Sådär går mina funderingar fram och tillbaks. Måste vara mycket att lära med alla inställningar!
Ha en skön dag!Säger "veliga" Lissen

Anonym sa...

Stro grattis till dig. Tycker ju mycket om din blogg! Hälsningar / ela

Camilla Alvén sa...

Vad kul och grattis!!!
Det är alltid lika kul att titta in till dig och läsa din blogg, du är en positiv person som sprider glädje till andra.
Kram
Camilla

Proforma sa...

Grattis till det! Jag tänker ibland på vad otroligt mycket man samlat på sig genom allt man skrivit och visat på bloggen! Det blir, för dig, ett väldigt innehållsrikt och vacker fotoalbum!