onsdag, oktober 28, 2009

Ordlös Onsdag - Alltid

Fler ordlösa bidrag hittar du här.

23 kommentarer:

Kerstin sa...

Han finns alltid där, i glädje och i sorg.
För alltid.

Lissen sa...

Vilken underbar känsla att ALLTID veta det. Så tryggt och skönt!
Vacker bild!

Rull rulle på köksfronten, kan jag tro. Får ingenjören upp skaer, eller åker dom ner, *ler*.
Ha det så gott!

karola sa...

hej Kerstin, det känns länge sen jag besökte dej!...vilken fin bild :) är det dina ringar?
ha en bra dag:)

Camilla sa...

Hej igen!

Jodu, jag var också lite tveksam till om vi skulle vaccinera oss, men läkaren övertygade mig om att drabbas av influensan innebär betydligt större risker än vaccinet.
Såg på nyheterna att 1/3 av de om vårdats på intensiven för influensan INTE hörde till någon riskgrupp. Jag sa till ungdomarna att de naturligtvis fick göra som de ville, och lite nervösa var vi allt, men efter vi sett hur sjuk man kan bli så känns det skönt att vara vaccinerad nu (får bara hoppas att vi inte redan är smittade..)
Kramen!

Veronica sa...

För ALLTID =)
Jättefin bild!!!

Fred sa...

Så sant, för alltid!

/Gubben

ElinsPhoto sa...

Vilken fin tolkning och kärleksförklaring... vackert!

Anna tassar in.. sa...

Du är för alltid en del utav mig..jag sjunger lite Kerstin..så fina så vackra... så eleganta...vilka goa ringar du har..

Anonym sa...

Vackra ringar, vacker tanke, underbar tolkning.... Fint!
Ha en fin kväll/E-L

anemonen sa...

Förhoppningsvis är det för alltid. ackra ringar.

Maria Thorbjörnsson sa...

Vackert.....
Maria

Wickans värld sa...

Åh, vilken fin tolkning! Frågade maken vid middagen hur vi skulle fira vår 30-åriga bröllopsdag...
Efter 25 år som gifta har han börjat komma ihåg bröllopsdagen!

AnnaKK sa...

Det är trygghet det - och kärlek!!! :-)

Ja, idag har jag nästan förtagit mej med den här nya bloggdesignen! ;-) Ska försöka slita mej från datorn nu och faktiskt göra NÅGOT ANNAT en stund... Diska, typ... <:-)

Ha en fin kväll!

Olga T sa...

Vacker bild och vacker tolkning!

mimmi sa...

Så otroligt fint:) tänk om alla hade det så:) det är så himla roligt att få se och höra detta :)
Idag var jag ute i mer än 4 timmer...nja .. allt var förstås inte helt frivilligt ... som vanligt ..så gick jag *lite* vilse:)
men som du ser .. så hittade jag hem till slut igen :)
ha det så gott:)
kram

Gillasfoto sa...

Jättefint fotat, älskar såna bilder :)

Camilla Alvén sa...

Vackert!!!

Resa med Herbert sa...

Hej Kerstin!

Länge leve KÄRLEKEN! som du så fint symboliserar med din bild.

Må fint, önskar Irene

Proforma - Irene sa...

Man finner stor styrka och trygghet i varandra! Skön känsla att veta det! Förstår av kommentaren ovan att det gäller från båda hållen!
Ha en fin torsdag, Kerstin!

Inger sa...

inte för inte att dom kungliga färgerna är blått o guld..
Dom förstod färglära för länge sen med..Snyggt !

christina sa...

Vackert , Kerstin! Vilken känsla av ALLTID!!

Annika sa...

Fin bild på fina ringar. Tycker om det korta skärpedjupet.

För alltid... det är vackert det.

Sandra sa...

Vilken fin bild till temat :) Klart ni är för alltid!! Puss