måndag, oktober 12, 2009

365 foto 268-269

Tema nr 268: Spänning, Thrill
Lite snopen blir man allt när man rundar hörnet vid garagen och hamnar mitt i det ni ser nedan.

Ungdomar upptryckta mot väggen medan de visiteras av en polis.


Lite anonyma är de och det är inte att undra på om man är inne på livets sidovägar.

Tema nr 99: Film
Nu var det inte så allvarligt. Det här var trevliga killar som gjorde en musikvideo.
När jag först såg vad de höll på med drog jag fram kameran och fotade.
Vilket uppmärksammades och jag fick frågan om jag kunde tänka mig att vara med i videon och stå och fota "gripandet".
Klart att jag kunde vara med, jag fick ju gömma mig bakom kameran.
Så ser ni mig på MTV nån gång, så vet ni hur det gick till. ;)
Fler bidrag hos Akson och Julie.
Ha en spännande dag.

12 kommentarer:

Speja sa...

Ah, vad spännande - och det är ju inte alla som kan skryta med att de är med i en musikvideo!

Kram
Speja

Karin Wijk sa...

Men vilken tur att du hade kameran med dig Kerstin!! Sååå spännande! Snacka om att ge lite spänning i vardagen ;-) Vad var det för grupp, känd? lokal förmåga? Ja ,nu ska jag verkligen hålla koll på alla nya svenska videos. Ser lite hip hop -aktigt ut om jag får gissa. / Kram

Anna tassar in.. sa...

Men så härligt och kul..vilka sköna coola bilder det blev med Kerstin..

AKO sa...

Vilken dråplig grej! Säg till om du kom med i videon så kan jag komma hem till dig och titta på MTV någon gång. ;)

Inger sa...

nu skådis ...vart ska detta sluta..

Camilla Alvén sa...

Spännande!!!
Nu måste jag hålla utkik på MTV

Ha det bra
Kram

mimmi sa...

Men oj oj så häftigt :D
det måste ju ha varit jätte roligt för dig att hamna mitt i allt detta ..och inte nog med det ..du fick vara med :D
och det blev ju jätte bra bilder ser jag :)
kanske ..men bara kanske .. man skulle börja titta på MTV ;)
ha en mysig kväll nu ..
kram:)

Ninni sa...

Vad spännande att hamna mitt i en filminspelning! Dåmåste jag kika på MTV ;)
Må så gott!
Kram Ninni

Malde sa...

Kul! Himla tur att du hade kamerna med och började fota!

Må så gott!

Proforma - Irene sa...

Nej... vad spännande! Både att hamna mitt uppi detta och att dessutom få vara med! Tur du hade kameran med dig, men det har du väl alltid :)
Du får säga till om du ser det på MTV och vilken grupp/låt. Jag tittar ju aldrig på MTV men om jag vet vad jag ska titta efter så...
Ha det gott!

AnnaKK sa...

Men snacka om att kliva rakt in i Holly Wood - och nästan få en huvudroll på kuppen! :-D

Där ser man vad det kan leda till att verkligen VÅGA fotografera allt och inget och framförallt ÖVERALLT!

Härligt jobbat, Kerstin!!! :-D

Karins fotoblogg sa...

Coolt!!!

Kram