söndag, juli 05, 2009

What´s inside? (155 av 365)

Fler bidrag hos Akson och Julie.

7 kommentarer:

AKO sa...

Ja, vad är det? En varm och skön brasa? En lampa? Rostbruna gardiner? :)

Jag var faktiskt till H-liden igår över dagen, kom hem tre imorse! Har inte varit på G idag kan man lugnt säga...

Proforma - Irene sa...

Ja, nu blir jag nyfiken! Visa... :)

AKO sa...

Nu har jag fått svar på blomfrågan! Det är en grässtjärnblomma, ett mycket passande namn tycker jag. :)

Fake cake sa...

Hejsan!
Hoppas allt är bra med dig:)
Jo jag glömde ju kommentera att du gav mig tips på affär som hade fakebär, och samma dag så mailade jag men fick till svar att de inte hade några, synd nog men jag har körsbär nu ettag att göra slut på så det gör inget för tillfället.

Kram Lotta

Lissen sa...

Riktigt läcker bild!
Mmm jag blir också nyfiken!

Gillasfoto sa...

Läckert, tänk ett öga som möter linsen på andra sidan ;)

Annika sa...

En helt underbar bild Kerstin!

Sååå bra... å så rätt till temat!