onsdag, juli 29, 2009

Ordlös Onsdag - Glada

Fler glada bidrag hittar du här.

9 kommentarer:

sinneskatten sa...

man kan riktigt känna in de glad barnen som strax sitter där.

Madame sa...

Åh ja, jeg husker min egen glæde glæde ved at sidde på sådan en :o)

Hedwig sa...

Oj vad länge sen jag hade direktkontakt med den där sortens förluster. Minns barnens glädje.

Veronica sa...

Men så söta!!! Och gla verkar de vara å =)

Cecilia Artista sa...

Där tycker nog barnen om att åka! Då blir de också glada!

Henry sa...

Var är alla glada barn?

AKO sa...

Vilka söta vagnar! Det är nästan så att jag blir sugen på att åka själv. Jag skulle dock knappast ta mig i det där små hålrummen numera...

Ulrica sa...

Vilken bra bild på temat glada. Härlig glädje.

Lavynnia sa...

næh, så nusselige! :D hihi

Fikk plutselig lyst til å ta en tur med disse. Ha en fortsatt fin dag!