torsdag, juli 09, 2009

Lila, Purple (157 av 365)

Tema nr 246.
Fler bidrag hos Akson och Julie.

7 kommentarer:

Myra sa...

Du får alltid till så fina bilder!!

Mailen är:

myrasmysterier [at] hotmail [dot] com

Mimmi sa...

ett jätte fint kort:) och bakgrunden blev ju så himla bra mot den blålila blomman:)
Det var en himla tur jag inte lyssnade på SMHI igår .. för då hade jag missat en underbar tur:) men jag gjorde min egen väder bedömning och ringde min dotter ..sen gick vi på foto safari i skogen:)
kram

AKO sa...

Den här blev riktigt fin och jag håller med Mimmi att bakgrunden blev fin och passar mycket bra till det lila. Du verkar ha hela färgskalan av blommor i din närhet. :) Lyllos! ;)

AKO sa...

Ja, varför inte? Vi får fundera ut något som kunde vara kul att fota. Kanske pröva något nytt? :)

Sarah sa...

wow kerstin! Är det macro obj? Sarah

Proforma - Irene sa...

Ojojoj... så vacker bild! Du är ju snart fotoproffs!

annalarssonphotography sa...

Mycket mycket vacker bild Kerstin!!

Kram Anna