torsdag, september 11, 2008

Utmaning

Jag har fått en utmaning av Proforma som jag tittar in hos varje dag. En jättefin blogg med mycket inspiration.

Här är mina svar:

Klädbutik: MQ, Esprit, Lindex, Nicole och HM

Inredningsbutik: Mias Lustgård, Pentik, Village, Lagerhaus och IKEA.

Godis: Choklad, allra helst ljus choklad, det är min stora last.

Stad: Det måste ju bli Umeå men jag vill definitivt se mer av Göteborg.

Dryck: Vatten. Vanligt hederligt kranvatten utan kolsyra.

Musik: Är allätare när det gäller musik, men techno och all sorts metal går bort.

TV-serie: Grey´s Anatomy, Prison Break, Desperate Housewifes.

Film: Jag älskar Drama och Feelgoodfilmer, men tackar nej till Sci-Fi, Skräck och Fantasy.

Träning: Promenader.

Bakverk: Ojoj, älskar nästan allt. Livsfarligt. Krämbullar, Wienerbröd, Jordgubbsbakelser……ojojoj..

Kaffe: Nej tack.

Så här går det till:
Kopiera texten och skriv dina egna svar.
Gå till den som startade reflektionen, http://enbart.blogg.se/
och till den du fick inbjudan ifrån och ge en kommentar.
Innan du svarar med ett eget inlägg på din sida så sätt dig ner och fundera en stund.
Ta några djupa andetag, koppla av och först när du känner dig lite avslappnad så svarar du.
Välj ut några personer och länka till dem du vill ska svara.
Gå till dem du utmanat och skriv en kommentar att du utmanat dem.

Skickar vidare denna utmaning till:
Camillas Foto
Karins Foto
Fotohörnan
Vardagstugg
Mia Dh


4 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att du har fått utmaningen. Men du vet det är som med viskleken, när den väll kommer tillbaks ¨så är den helt annorlunda :-)

Här kommer länken till orginalet, till den sida som jag startade reflektionen ifrån.
http://enbart.blogg.se/2008/august/080815-enbart-utmaning-3.html

Camilla Alvén sa...

Hej!
Tack för kommentarerna de senaste dagarna, de värmer!
Jag skall anta utmaningen, hinner nog inte förrän imorgon.
Ha det bra
Camilla

Proforma sa...

Men vad kul att få veta lite mer om dig! Vi tycker lika på en del saker, ser jag!
Du får ha en trevlig kväll!

Lilla jag sa...

Utmaningen antagen!