fredag, september 05, 2008

Fredagsfärger - Grå


Fler bidrag på temat färg hittar du här.

15 kommentarer:

Anonym sa...

Svar: Ja det är inte lätt att veta, det skulle vara så kul att få testa massor av de klassiska stolarna för att se vilka som är bekväma. Kram Sandra

Anonym sa...

Vilken vacker bild.
:)

Kerstin sa...

Lillmonster: Tack för kommentaren och välkommen tillbaka.

Camilla Alvén sa...

Vacker bild, grått i naturen är vackert.
Ha en skön helg
Camilla

Kerstin sa...

Camilla: Tack för ditt inlägg. Håller med om att grått i naturen är vackert och jag blev faktiskt riktigt nöjd med den här bilden.
Ha en jättebra helg.

Anonym sa...

Hej Kerstin!

Vilken fin grå bild du bjuder på, verkligen fint komponerat.

Solvarma hälsningar från Irene

Rajson sa...

Stilrent foto,vacert i sin enkelhet!
Ha en skön heg!

annette sa...

Där har Du lyckats fånga något verkligt snyggt!

Ha en skön fredagskväll!

Kramen //annette

Anonym sa...

Vilken fin bild... det enkla är alltid vackert !
Ha en bra helg !

Liz1e sa...

vilken fin höstbild!

Husbilen Credo sa...

Vackert foto av temar grå. verkligen snyggt. Ha en fin kväll!

Monkan sa...

Underbart foto. Fina färger och skön soft bakgrund.

Lena sa...

Härlig höstbild. Allt grått är inte trist. Det är detta ett fint exempel på. KRAMEN!

Mitt bidrag finns i Tematoken.

Anonym sa...

Jag lovar, Emmas rum kommer bli jättefint. Det viktigaste för mig är mina barn. Jag hade aldrig klarat av att fixa nya möbler, lakan, hus mm. om de inte hade funnits.
Kram
Kristina

http://www.branden.blogg.se

Kerstin sa...

Tack för alla snälla kommentarer. Det gör det bara roligare att ta fram kameran.
Ha det gott.