onsdag, september 24, 2008

Ordlös Onsdag


Fler bidrag hittar du här.

23 kommentarer:

Anonym sa...

Det var snygga vattendroppar du hade fångat. ME like!!

Anonym sa...

snyggt fotat!!!!Är det regn eller dagg?

Kerstin sa...

Mandystockholm: Det är regn från föregående natt som ligger kvar som små glasklara pärlor på ett Löjtnantshjärta.

Anonym sa...

Vackert!

annette sa...

Det var ordlöst och väldigt vacker bild!

Kramen //annette

Camilla Alvén sa...

Vackert Kerstin, du får önska dig ett macro-objektiv i julklapp så kommer du ännu närmare dropparna.
Ha det bra
Camilla

Ingrid sa...

Så vackert!!

Anonym sa...

Åhh, det är så fint med sådan bilder och med vatten droppar. Vacker bild !

Anonym sa...

Vilket rogivande foto! Precis vad jag behöver just nu :)
kram

Ninni sa...

Vackert! Vattendroppar på bild gör sig bättre än i verkligheten:-)

Anonym sa...

Vackert! Häftigt att de ligger kvar fast det sluttar lite.

Anonym sa...

Vilken vacker bild! Kram Sandra

Helena Dovier sa...

Jag håller med de andra - väldigt vacker bild!

Husbilen Credo sa...

Vackert och stämningsfullt foto.
Ha en fortsatt fin dag! Tack för kommentaren hos mig.

Anonym sa...

Hej min namne! Ett stiilla sommarregn kanske. Fint är det i alla fall

Pumita sa...

Snygg bild! Oj, just det, jag skulle ju vattna min avokado. Den såg törstig ut när jag kom hem. Tack för påminnelsen! ;)

Karin sa...

Vattendroppar på blommor och/eller blad är verkligen något speciellt. Är det ett pionblad du fotograferat? Ha en fortsatt fin onsdag!

Resa med Herbert sa...

Hej Kerstin!

Snyggt fångat, en grön skön bild.

Solvarma hälsningar från Irene

Anonym sa...

Oh, så vackert! Det lyckades du bra med!!

Photos by Storm sa...

Vacker bild med dropparna. Morgondagg!/Lis

Skatan sa...

Hej!

Kul att hitta hit till din blogg. Gillar dina bilder!

Kul också med tanke på att också du råkar vara umeåbo...

Ha en bra dag hälsar en annan sådan!

Susanne sa...

Vattendroppar tillför bilder så mycket. Vackert Kerstin.
MVH Susanne

Anonym sa...

Vad du är duktig, mamma! Puss