lördag, maj 29, 2010

Utomjording

Igår hände det!
Utomjordingarna kom till Umeå!
Med stor försiktighet närmar man sig för att få en bild av den annorlunda varelsen.
För visst ser hon lite "spejsad" ut?

Nja, nån riktig utomjording är det inte.
Den årliga Brännbollscupen pågår, där massor av lag tävlar i både brännboll men även bästa utstyrsel.
Den här tjejen tillsammans med sitt lag (de är utklädda till robotar) förtjänar att vinna, åtminstone i mina ögon.
I helgen är vi barnvakt till lilla A så jag tittar in hos er när jag får tid.
Ha en fin lördag.
Bilduppdraget.

12 kommentarer:

Anonym sa...

Cool bild på cool tjej :)
Ha en fin helg.
Helena

mimmi sa...

Det var en rolig bild :)
och så roligt att få se sådana saker :)
Om du är barnvakt då har du fullt upp förstår jag :)
kram :)

Eva-Lena sa...

Jätte cool utstyrsel och himla cool tjej :)

Ha en fin helg!
Eva-Lena

cat sa...

En jättefin och annorlunda porträttbild!

Photos by Storm sa...

Lite annat än när jag var med i brännbollsturneringen på 80-talet. Nu blev jah nostalgisk. Ha en fin helg/Lis

AKO sa...

Hon var ju klart bäst i hela det laget med det "perfekta2 rörelsemönstret för rollen också. Syns att hennes röda ögon inte syns på bilden.

LissenTo sa...

Super cool bild, som jag gillar mycket.
Kulturnatten ni har hos er verkar också som en trevlig tillställning.
Mys på med ert barnvaktande också.
Trevlig helg! Kram Lissen

Proforma - Irene sa...

Så häftig hon ser ut! Kul när dom går in för det så! Bilden är ännu läckrare när man klickar upp den i stort!
Vad mysigt med lilla barnbarnet! Vi har haft vår lilla här hela dagen och även imorgon, jag njuter fullt ut! Det värsta är att man får inget annat gjort för man vill bara hålla på med henne hela tiden! :)
Ha en fortsatt trevlig helg, Kerstin!

Susanne sa...

Vilken läcker utstyrsel!!! Kreativt=) Hoppas att du får en härlig helg!! Kram

"Lillagul" sa...

Coolt !

Bruno Beige sa...

En riktigt häftig bild. Du har min röst!

Pialotta sa...

Riktigt häftigt kan jag tro:)
Att du vågar fotografera.. jag är hopplös med att fånga människor så på bild:(