onsdag, maj 12, 2010

Blått är flott

Fler ordlösa bilder hittar du här:
Ordlös Onsdag.

18 kommentarer:

Rimkogeren sa...

Flot tolkning, enkelt og fornem :-)

Anonym sa...

Snyggt Kerstin!

Anneli - A'la Foto sa...

Vilken härlig tolkning! Gillar denna bild...den är harmonisk på något sätt!

ha en fin onsdag!
kram!

Photo By Manka sa...

Vilken fin bild, enkel men ändå säger den mycket.

Ha en bra dag.

/Magnus

Rantamor sa...

Oj nu är jag visst inne å hälsar på hos dig igen....gomorrron ä du inte vaken ?????
Lämnar väl ett meddelande då : tjusigt foto..

Ha en finfin dag (nu ska jag nog väcka Rantafar)

LEna Norgren sa...

Vacker bild och jag älskar marina teman.

Anette sa...

Enkelt och vackert blått och så lite trendig rost mitt i allt. Fint. /Anette

Wildhearts sa...

Snygg tolkning på temat!

Johanna S sa...

Härlig bild med vackra blåa färger!
Ha en fin dag!
Johanna

Pialotta sa...

Vid hamnar hittar man så många bra motiv.. som ditt här i blå toner:)

mimmi sa...

Det var ju ett så enkelt och ett så himla bra motiv och så vackert det blev :) du är otrolig bra på att hitta sånt :)
kram :)

Misswhatsit sa...

Ett fint foto med stillhet och stilfullhet.:)

Anonym sa...

Snyggt!

Charlotta sa...

Elegant knut och vacker vattenyta.

Sarah sa...

Mmmmm så fint blått Kerstin =)

Karins fotoblogg sa...

Absolut! :)

Ha det gott!

anna of sweden sa...

Den här bilden känns så mycket "Sverige"! Jättefin!

AKO sa...

Tack för idag! Och tacka ingenjören å min kompis vägnar, han är ju en pärla. :D

Jag stod inte mitt på bron när jag fotade mitt blå bidrag men det var nästan så att jag hängde lite över räcket mot bilvägen. ;) Det gick dock bra och jag var försiktig.