söndag, maj 30, 2010

Prickigt

Vi har lilla A hos oss i helgen och det är ju en riktig förmån, för soligare unge finns inte.
När Fototriss nu har temat Prickigt är det inte så svårt att hitta prickar.
Här är lilla A:s napp, som visserligen aldrig används, men den kan vara bra att ha.
Om inte annat kan man leka med den. Lilla A har världens sötaste små gummistövlar.
Lilla A:s mamma tycker att Crocs är fruktansvärt fula, det tycker i och för sig jag med, men de är sköna och praktiska så vi har köpt ett par till Lilla A. (Schhhh, berätta inget för mamman!)
Nu ska jag fortsätta njuta av den lilla solstrålen och så ska vi äta tårta.
Ha en fin mors dag!
Fototriss.

24 kommentarer:

Mia sa...

LJUVLIG TRISS!! Jättefin.

Rantamor sa...

Men så mysigt att du har fått en liten gullunge på besök, njut så mycket du hinner.
Min lilla C sitter i ett flygplan till Mallis just nu !!!!
Fint prickigt triss du fått tack vare Lilla A.

Ha en fin fin dag.

Cecilia Artista sa...

Härlig prickig triss med saker från Lilla A! Gummistövlarna är ju bara såå fina!

Pialotta sa...

Gummistövlarna så himla prickiga och söta.. visst är de där gummerade tofflorna fruktansvärt fula.. men det gör inget.. bra att trä på fort och lätt:)
Ha de o njuuuuuuuuuuuuut med ditt barnbarn:)

Ma.links sa...

Söta bilder.

Tomas sa...

Prickigt i "smått" format, kreativt :)
Bra jobbat med temat.

Ingalill sa...

Vilka söta små stövlar :)

Ingrid sa...

Vilken fin triss - de där stövlarna gillar jag!

Maria Thorbjörnsson sa...

Att få skämma bort..det lilla grynet..med massor av prickiga saker..helt underbart..Maria

Anna tassar in.. sa...

Men du vilka sööööta stövlar..jag smälter..

AnnaKK sa...

Håller verkligen med om att det där var världens sötaste små gummistövlar!!! :-D

Fin-fin triss och hoppas att helgen med gullungen har varit toppen-toppen!! :-)

Charlotta sa...

Fin triss.

mimmi sa...

Det var ju riktiga prickiga bilder ;)
och va roligt att ni får rå om barnbarnet så länge ;)
hoppas du har haft en riktig fin dag :)

Rajson sa...

Förstår att din fina triss är dig väldigt kärt!
Vilka stövlar, som små konstverk!

Lena sa...

Vilken underbar triss i prickar = )

Ha en skön kväll!

/ Lena

Beppan sa...

Härlig triss! Särskilt gillar jag de prickiga stövlarna!! :-)

Anonym sa...

Vilken härlig triss Kerstin!

Proforma - Irene sa...

Fina prickiga bilder och finast var stövlarna, helt ljuvliga!
Visst njuter man av de små! Jag har haft lilla T hos mig hela helgen och hon är också en riktig solstråle!
Ha en fin vecka, Kerstin! Nu håller vi tummarna för sommarväder! :)

Ma.links sa...

Tack för svar om den mörkrosa blomman :)

Kala sa...

Those little boots are adorable.

Johanna S sa...

Vilken gullig triss - supersöt!

Jah Hollis sa...

Fin triss, och visst är stövlarna härliga.

Mia sa...

Härligt pricktriss! Favoriten för min del är bilden med de ursöta gummistövlarna =)!

T & M Junell sa...

Fina bilder!! Gillar verkligen de söta gummistövlarna.