tisdag, december 30, 2008

Tisdagstema: Nyårslöfte

I dagens tisdagstema ska vi illustrera vårt nyårslöfte. Jag avger aldrig några nyårslöften men ska jag vara med i tisdagstemat så får jag göra ett litet avsteg. Jag lovar att bli bättre på att ta dagliga promenader!! Så. Nu är det gjort. ;) Men kommer jag att använda dessa tillbehör? Nja, jag tror att de får fortsätta vila sig mot väggen ett tag till. Kanske kommer jag att ändra mig i den frågan. Den som lever får se. ;)



Vill du se andras nyårslöften ska du titta här.
Ha det gott därute.

21 kommentarer:

Anonym sa...

Jag som trodde att alla använde stavar då de är ute och promenerar. Här där jag bor är det många i varjefall. En tjej som går med sin hund använder till och med stavar. Det ser lite bökigt ut men verkar fungera bra!

Själv är jag cykelmänniska och tänker använda den lite oftare!

Önskar Dig ett Gott Slut och ett riktigt Gott Nytt År!

Jules sa...

Jag är stavlös och det går det också *fnissar*
Lycka till med löftet och ha ett alldeles underbart Gott Nytt År

Proforma sa...

Det var väl ett lite lagomt nyårslöfte! Ska väl inte bli så svårt att hålla :)
Jag brukar inte avge några heller, så svårt att hålla!
Ha ett gott slut...!

Proforma sa...

Givetvis ett GOTT NYTT ÅR!!! till dig också, Kerstin! Tänkte jag kanske fick chans att skriva det imorgon :)

Susanne sa...

Japp, det där känner jag igen. Men mina står i garderoben bakom alla jackor så jag missar dom, konstigt nog... varje dag. Hmmmm. Det ska bli bättre!
Kram

Lena sa...

Jag promenerar mycket, men har aldrig provat stavar. Kanske något att ta till framöver...
Lycka till med ditt ICKE-löfte!
Tack för kommentaren hos mig. Välkommen åter!

Gott Nytt År! KRAMEN!

Anonym sa...

Sådana där stavar är lite läskiga... Hoppas att det går bra för dig!

Anonym sa...

De där är ju en superstilig prydnad där de står, så det kan de väl få fortsätta med!?

Du ska inte ha stavar när du är ute och går - Du ska ha kamera!!! :-D

Gott Nytt År, Kerstin!!!

Anonym sa...

Hej! att röra på sig är aldrig fel.Lycka till.
Gott nytt år// Anna-Carin

Anonym sa...

Stavar är bra att hålla sig i när det blåser storm i ens inre;-)

Stöd är vad de är...
Gott Nytt År!
Hej från jag.

Anna tassar in.. sa...

jepp det där vill jag vara med på oxå...jag brukar vara duktig på dagliga promenader men under jul o nyår blir det liksom inte av...så nu tar vi snart nya tag..du..det kommer bli härligt.

Anonym sa...

Det lönar sig att använda de där tillbehör för du får mycket mera motion då, tro på mig ! Till uppförsbacke med dem bara. Dom framställar bra i bilden din löfte !

Camilla Alvén sa...

Skit i stavarna och ta med dig kameran istället, det är mycket roligare.

Gott Nytt År
Camilla

Anonym sa...

Hoppas på en fin promenadvinter :-)

Sarah sa...

Ett bra och nyttigt löfte. önskar dig ett härligt 2009!

Anonym sa...

Tror säkert att stavar är jättebra. snygga armar till sommarsäsong,L. Men jag som ofta promenerar med hund skulle tycka det är besvärligt. Men när det gäller promenader så är jag med på löftet..........
Ha en riktigt glittrande,
härligt Nyår Kerstin!!!!

Marianne sa...

Fina foton här hemma hos dig som vanligt! Vad hade du för objektiv till skidbacken?

Jag önskar dig en God fortsättning och ett Gott Nytt År, jag hoppas att 2009 ska bli ett riktigt bra år för dig!

Anonym sa...

Promenader är ett härligt och nyttigt nyårslöfte, med eller utan stavar. Härligt foto!

Gott slut och Gott Nytt År!

Karin sa...

Dagliga promenader (med kameran) låter som ett lagom nyårslöfte. Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År! Kram Karin

Anonym sa...

Mina stavar står också prydligt uppställda och ser ut att vänta på mig...
Men nu läste jag ju för ett teg sedan att väldigt många kvinnor söker hjälp mot smärtor i axlarna. Det har då visat sig att lederna blivit inflamerade av för mycket stavgång!!
Det var väl det jag förstod, det är ju DÄRFÖR jag inte gått på länge...hmmm,eller..?

Ha en jättetrevlig nyårsafton och ett riktigt gott nytt år!!

Anonym sa...

Tack. Lycka till du med!
Gott nytt år!