onsdag, december 31, 2008

Ordlos Onsdag - Gott Nytt

Här hittar du fler bidrag.

15 kommentarer:

Anonym sa...

Tjusigt värre!

Måste bara fråga vad fonten heter som du använt dig av.

Gott Nytt!

Klimakteriehäxan sa...

Vad passar bättre än lite glitter en dag som denna - gott nytt!

Anonym sa...

Härlig bild, jag önskar dig ett gott nytt år / ela

Della sa...

Ett Gott Nytt År till dig, Kerstin!

Rajson sa...

Härligt glittrig avslutning hos dig!
Gott Nytt År!

Karins fotoblogg sa...

GOTT NYTT ÅR! önskar jag dig också! Hoppas på ett fint nytt fotoår!

Anonym sa...

Ett riktigt Gott Nytt År till dig oxså Kerstin.. jag fann dig i slutet av År 2008 och hoppas på tittin mellan bloggarna under År 2009 oxså.. Ännu ligger bladen blanka.. men snart ringer klockan och vi har ett helt Nytt År framför oss, som vi ska fylla så gott vi kan.. med mycket glädje hoppas jag:-)
Kram/Pialotta

Anonym sa...

Tack för alla dina trevliga bilder i alla fotoutmaningar under det gångna året!

Moa sa...

Gott Nytt År önskar jag dig också.. kram

Susanne sa...

Åh, så vackert!!! En riktig nyårsbild med guld o glitter. Ha nu ett härligt Gott Slut och ett lika Gott Nytt År. Och tack för alla besök hos mig och underbara kommentarer. Blir alltid lika glad=).
Kram Susanne

Anonym sa...

Tack för vackra bilder!
Gott Nytt År!

Resa med Herbert sa...

Hej!

Väldigt guldigt och fint.

Ett gott slut och ett riktigt

GOTT NYTT ÅR!

önskar jag dej
Solvarma Irene

Anonym sa...

Gott nytt år och ha en fin kväll denna nyårsafton!

Anonym sa...

Önskar dej Kerstin ett lika glittrande Nyåar som den fina bilden förmedlar!!!!!

Anonym sa...

Snyggt!

Önskar dig ett gott slut å ett gott nytt 2009!

mvh Annika