onsdag, december 10, 2008

Ordlös Onsdag - Snödjur

Fler bidrag hittar ni här.

14 kommentarer:

The Hanssons sa...

dina bilder på hyacinterna var är fantastiska

Proforma sa...

En sån där har vi haft... alltså en riktig. Skalman hette han... så klart :)
Ha en bra dag!

Pumita sa...

En sköldpadda i snön? Fryser han inte? ;)

Ninni sa...

Ja, det ser kallt ut för den stackaren...Är det en av alla era skulpturer i Umeå? jag måste verkligen ta mig en tur upp dit för att se allt fint i verkligheten.
Kram Ninni

Amonazon sa...

Jag tycker mig ana att något barn har lekt med snödjuret, ser ut som ett rumpavtryck på dess rygg.
Kul tolkning av temat.
/Mona

Anonym sa...

Tur att han har ett eget hus att krypa in i om det blir riktigt kallt:-) /Anette

Anonym sa...

Huvva han ser stelfrusen ut....
Min man hade en sån (fast levande) när vi träffades. Den lämnades sedan till Kolmården.

Anonym sa...

Jå, den var ju härlig. Skulpturen hos dig är ju fatanstiska. Ha det så bra / ela

Camilla Alvén sa...

Hej Kerstin!
Kul att du vill vara med, jag har skrivit till lite information i dagens blogginlägg.
Stackars sköldpadda, han har frusit ihjäl!
Ha det bra
Camilla

Della sa...

Jag tror egentligen inte att snö och sköldpaddor är någon bra kombination. Han verkar helt stel, stackarn!

Veronica sa...

Sött litet snöodjur!
=)

Fake cake sa...

Ja det var väl kallt för den stackaren;) va sött barnbarn ni har..hon har sååå vackra ögon:)

Hoppas allt är bra//Kram

Anonym sa...

Hihi! Vilken söt en! :)

Anonym sa...

snö djur visserligen är naturen upp och ned vänd men detta ser man bara sommartid hi hi hi ...

Tack för kommentaren hos mig.
Ha en fortsatt fin torsdag!