lördag, december 27, 2008

Fredagsfärger - Svart och vit

Fredagsfärger kom lite sent den här veckan men bättre sent än aldrig. :)
Färgerna ska vara svart och vit och så här blev det hos mig.

Förklaring till bilden: Eftersom vi har katter vill vi att de ska kunna vara ute men utan att springa runt och kissa över hela kvarteret. Vår lösning blev att näta in hela altanen på baksidan och där har de möjlighet att sitta på alla möjliga höjder och spana ut över nejden. Fotot togs nån dag innan julafton när vi fick rätt mycket snö och det här är alltså hönsnätet som har fångat upp snö.
Här hittar du fler som vill visa sina svarta och vita bilder.
Ha det gott därute.

17 kommentarer:

Anonym sa...

Grafiskt snygg bild!

Camillas nya hem sa...

Snyggt!

God fortsättning! :)

Proforma sa...

Snygg bild!
Ha en bra helg!

Ellas Inspiration sa...

Vilken vacker tolkning av temat!

God fortsättning!

Kram Karin

Della sa...

Snyggt!
Vi är inne lite på samma linje där.

Sarah sa...

Mumsig bild du bjuder på!

Tant Malin sa...

Snyggt fotat!

Cattis sa...

enkelt och snyggt.

tänkte näta in balkongen till våren.. men egentligen kan man ju göra det redan nu så kan man vädra lite oxå och katterna kan få gå ut och kika

tack för inspirationen :-)

Namn: Eva sa...

Mycket snyggt ... det finaste bidraget hittills!

Resa med Herbert sa...

Hej!

En jättehärlig bild.

God fortsättning önskar jag dej.

Irene

Anonym sa...

Merci du passage et du commentaire sur la photo

Anonym sa...

Hej Kerstin!

Ja vi blev så glada över julklappen!!

Fin bild!
Lyckliga ni som har katter!!
Jag har alltid haft katt, men tyvärr har alla tre barnen astma, och de två äldsta är allergiska mot pälsdjur.
Det finns inga djur jag älskar så mycket som katter!

Trevlig kväll!

Anonym sa...

Hej Kerstin!

Ja vi blev så glada över julklappen!!

Fin bild!
Lyckliga ni som har katter!!
Jag har alltid haft katt, men tyvärr har alla tre barnen astma, och de två äldsta är allergiska mot pälsdjur.
Det finns inga djur jag älskar så mycket som katter!

Trevlig kväll!

Jah Hollis sa...

Fin bild och väldigt exotiskt med snö för oss i Skåne. Här är det barmark och gråtrist.

Anna Carin Ahlander sa...

Härligt när snön lägger sig i tjocka strängar på så smala "trådar". Fin bild och tack för dina ord i min blog.
Anna Carin

Anonym sa...

Du tar alltid så härliga bilder! Jag blir så inspirerad att ge mig ut med kameran när jag besöker din blogg. Kram Sandra

Jules sa...

Kreativt!
vackert!
Gott Nytt År önskar Jules som betraktar.