måndag, augusti 23, 2010

Gott humör

I somras invigdes Sparken här i stan.
En skateboardpark för alla åldrar. (Ja, nästan i alla fall.)
Jag låter mig lätt imponeras över deras tricks och talanger, för det här skulle jag aldrig våga mig på själv.
Sen händer sånt som får en att småskratta, för det går inte alltid riktigt som det är tänkt.
Att t ex ta sig upp från gropen kan vara en bedrift det också, för annars går det så här.

Man får helt enkelt kravla upp, snopet slut efter en snygg runda.
Kan säga att den här killen fick mig på gott humör.

Måndagstema.


7 kommentarer:

Pialotta sa...

Det kan jag gott tro.. härlig, festlig bild.. han klarade sig va?

AnnaKK sa...

Hej Kerstin!

Nu har jag läst i fatt här hos dej - vad många fina foton du bjuder på! :-) Var så trött och seg förra veckan när jag var sjuk så då blev det inte mycket surfat... Men nu är jag på banan igen!

Vad kul att ni har fått en skateboardpark - om man nu inte vill åka så är det sannerligen inte så tråkigt heller att bara vara där och fota! :-D

Nä, något macroobjektiv har jag inte skaffat mej - den där insekten, vad det nu är för sort, togs som vanligt med närbildslins monterad på telet. Har faktiskt inte köpt nån ny fotoutrustning på jag vet inte när!? Är så nöjd med det jag redan har, och väl är ju det med tanke på att det brukar göra djupa hål i plånboken när man vill investera i nya objektiv eller dylikt... :-)

Ha en fin fortsättning på dagen! :-)

Karin Wijk sa...

Ha ha ! Kul bild :-) Vi har några tappra skaters i olika åldrar vid Uppsala centralstation, verkar ha blivit värsta haket. Men det är bara roligt att se hur de spexar när man går förbi tycker jag :-)

B i r g i t t a sa...

Ha ha :)

Ja visst är de skickliga och milde tid så djärva ibland - att dom vågar :)
Härligt inlägg!

http://foto.rudenius.se/post/2010/08/23/Mandagstema-Humor.aspx

LissenTo sa...

Man måste beundra ungdomarnas mod, att dom vågar hoppa och göra alla trix. Fast ibland funkar det ej för dom heller.

Härlig och rolig bild.
Ha det gott. Lissen

Petunia sa...

Huff, jeg er litt sånn som har vanskelig for å la være og le når andre slår seg... For eksempek slike videoklipp på tv AFV... Når folk faller på trampoliner osv, så ler jeg meg nesten ihjel.. Og også når det skjer i virkeligheten.. Ikke så kjekt for ungene når de var små og falt og slo seg og kom til meg for å få trøst og jeg bare lo av det hele....
Hehe!

Pysselfarmor sa...

Klok grabb som har hjälm och skydd..