onsdag, september 02, 2009

Rosa

Så enkelt - så vackert.




Ha det gott därute.

9 kommentarer:

AKO sa...

De där blommorna gör sig verkligen bra i närbild! Jag gillar särskilt de två sista där man ser "spröten" mer. :)

Karin Wijk sa...

Ååå de där blommorna har vi massor av här utanför. Säger som AKO att de gör sig mycket bra i närbild. Snyggt fotat. / Kram

Anna tassar in.. sa...

Mmm precis så är det..det enklaste är det vackraste men att kunna presentera det som du gör är en konst..

Mimmi sa...

De är så vackra de blommor:)
Det är väldigt bra fotat:D
Jag gillar de färger ..de ger mig en sorts känsla av värme:)
Här har vi SOL .. så jag känner att jag fick lite energi som jag nu skall gå ut och göra mig av med:)
ha en fin dag:)
kram

Proforma sa...

Så vackra blommor... och bilder! Kan bara inte komma på vad det är för blommor! Fastnade särskilt för de två sista bilderna, de ser så skira och fluffiga ut.
Ha en fortsatt fin dag!
Irene

AnnaKK sa...

Ja, de där blommorna är helt underbart söta - och gör sej verkligen som motiv för macrofotning! :-)

Superfina foton i inlägget nedan också! Särskilt prästkragarna gillar jag så-å-å-å mycket!!!

Här har det inte blivit så mycket fotograferande de senaste dagarna, men det ska jag väl förhoppningsvis snart kunna ändra på! :-) Hoppas det inte är så blåsigt imorgon, för då tror jag tiden till foto ska finnas igen.

Ha en fin fortsättning på dagen! :-)

Ulla sa...

Jag gillar det enkla

Karins fotoblogg sa...

Oh, det här är bara så ljuvligt! I like!

Kram!

Ann-Louise [En bulle ur ugnen] sa...

Hur vackra bilder som heslt! Jättejättefina! :)
Kram