tisdag, september 29, 2009

365 foto 249-250

Tema nr 183: Metall, Metallic
Uppdatering:
Maken har klagat på min illustration. "-En livboj av metall - då sjunker man ju" säger han.
Så nu får jag förklara mitt tankesätt - stången som håller upp livbojen är av metall.
Svårare än så är det inte.
Nu tror jag att ni som läser min blogg redan har räknat ut det. Inte maken och det är därför han skämtsamt går under namnet "Ingenjör´n". ;)



Tema nr 151: Eget tema - Står ensam, Own theme - Standing alone
Fler bidrag hos Akson och Julie.

7 kommentarer:

Proforma - Irene sa...

Åh... tänk om man kunde backa i tiden, så där 3 månader! :)
Ser kallt ut på dina fina bilder!
Ha en fin dag!

Anna tassar in.. sa...

Ja men du det förstår man ju direkt..hälsa mannen det :)

Soffan där..mmmm så fint..

Speja sa...

Ha, tur att du har koll på argumenten...;) Fina bilder som vanligt!

Gillasfoto sa...

Fin bild på bänken, den verkligen ensam ut....

Ulrica sa...

Klart man fattar det:)

Ninni sa...

Visst tänkte jag lika som du...direkt:)
Bänken ser lite kall och övergiven ut...ensam helt klart.
Må så gott!
Kram NInni

Mimmi sa...

ha ha .. ja ett passande namn ....eller;)till och med jag insåg det:D hm ..efter en liten stund förstås;)
En sån bänk har jag suttit många gånger på under sommaren och tittat ut över älven här:)
ha en fin kväll nu
kram