måndag, augusti 10, 2009

Vurm, Fads (181 av 365)

Tema nr 90.
Fler bidrag hos Akson och Julie.

4 kommentarer:

Ninni sa...

Jaså är det din vurm?:) jag har verkligen funderat på vad jag ska ta till det här temat...Men ännu inte genomfört det :)
Kram Ninni

AnnaKK sa...

Tredje sån här sportbilen (om det nu är en Corvette, vill säga!?) jag får mitt framför näsan på tre dagar! (De andra två har jag fått framför mej när jag har varit ute och kört bil). Kan det betyda något, tro...? Att jag ska ha en sådan nån gång, eller??? 8-)

Önskar dej en riktigt fin måndag! :-)

Malde sa...

Makens favoritbil, dock inte i den färgen, om jag känner honom rätt. Det borde jag ju göra, vi har ju varit gifta i drygt 25 år :-) Han vill ha en röd, eller möjligen svart.

Camilla Alvén sa...

Tänk om den där bilen varit min, jäklar vad jag hade gasat på.
Ha det bra
Kram