fredag, augusti 14, 2009

Hobby (189 av 365)

Tema nr 149.
Fler bidrag hos Akson och Julie.

9 kommentarer:

Anna tassar in.. sa...

Ljuvligt...helt i min smak jag gillar när man ser delar av ett motiv..det blir mer spännande då..coolt fräckt och mmmm jag har scrollat och sett testen här med..och då ler jag:) Kerstin himmel du får gärna länka..jag tar dig till min lista med..jag har dig redan på Lovin..så jag har koll :Dnu är det full fart mot helgen..ha det gott..

AnnaKK sa...

Klockren tolkning, säger jag bara! :-D

Dessutom var det roligt att få se den här varianten av kamerarem "på riktigt" - jag har bara sett en bild på långt håll innan, och därför inte blivit riktigt klok på var/hur remmen skulle fästas i kameran. Men nu vet jag - smart lösning! :-)

FÖRLÅT att jag inte förvarnade om gårdagens orm! :-/ Men den var ju så liten - och egentligen bara en ödla... <:-)

Önskar dej en jättefin fredag! :-)

Karins fotoblogg sa...

Japp! Världens bästa hobby dessutom! :)

Kram

Maria Berg sa...

Åååå vad jag saknar min kamera den åkte i backen och ännu har jag ingen ny.

Tycker verkligen om ditt bidrag både till böjd och konstgjord - mycket passande tack för hjälpen av fjärilen, MB

Karin Wijk sa...

Ja, finns det någon annan?
Såg i någon fototidning att det finns s.k hölster för kameror. Det vore ju rätt praktiskt, så kan man "skjuta från höften". Om man har råd kan man då ha fler kameror hängandes runt höften ;-)/ Kram

Ulrica sa...

Ja, och den allra bästa hobbyn som finns.

Proforma - Irene sa...

Visst stämmer det väl in på dig, eller hur!?? Jag tycker det är himla kul med fotografering och ännu roligare blir det när jag får köpt en ny kamera... när det nu blir! Och då blir det nog också som en hobby för mig. Det och bloggen :)
Ha en fin kväll!

Mimmi sa...

Vilken bild..helt i min smak;) jag till och med försökte komma in i skärmen för att se om man kunde se vad det var för märke på kameran:D
idag har vi underbart väder..igen ..så min dotter och jag tog oss en härlig promenad i skogen igen..men denna gång mötte vi inga ormar ...det kan vara för att nu hade vi stövlar på oss:)
ha en fin kväll
kram

Ninni sa...

Ja den hobbyn delar vi, du och jag och många, många andra:) Världens roligaste och säkert otroligt nyttig för både kropp och själ.