onsdag, augusti 19, 2009

Där som sädesfälten böja sig för vinden





Ha det gott därute.

9 kommentarer:

Anna of Dallas sa...

Vilken härlig serie bilder, man kommer närmre och närmre för varje bild.

Ha det bra!

Proforma sa...

... står en...hm hm... där och böjer dom tillbaks :) Gammal och kort snapsvisa!
Verkligen en läcker bildserie där man närmar sig på varje bild!
Ha en fin dag!
Irene

Susanna sa...

Åååh, det var ju det jag hade velat göra, stanna lite till och komma närmre - men vi hade inte tid :-(

Härlig bildserie du gjort och mycket vackra bilder! :-)

Anna tassar in.. sa...

Delikat Kerstin sista bilden där..den du..den smälter jag inför..

Mimmi sa...

vilken vacker vy:)
Den första bilden blir helt klart min favorit:)
de var fina alla men den första gav mig mer djup och mer intryck:)
Att hitta mina fjärilar är inte svårt..de hittar mig:)
båda min dotter och jag har sagt de sista gånger att nu skal vi inte fota fjärilar..men så kommer de och sätter sig rakt fram för nosen på oss.. och då kan man ju inte kåta bli:)
ha en fin kväll:)
kram

Karins fotoblogg sa...

Å visst är det vackert med sädesfält! Så fint du har fångat det! Jag har också fotat sädesfält idag :)

Ha det bra, kram!

Lissen sa...

Härlig serie av ett böljande sädesfält. Fina bilder du visar!
Ha det gott!

Speja sa...

Härliga bilder. Som vanligt. Alltid lika kul att kika in här.

hea sa...

Det här var så vackert, hela vägen uppifrån och ner :)
Hoppas du har en fin torsdag!