onsdag, januari 14, 2009

Ordlös Onsdag - Bortglömd

Fler bidrag hittar du här.

11 kommentarer:

Kerstin sa...

De här skorna hittade jag när vi var ute i mitten på oktober och sökte mossa. Titta ordentligt så ser ni att det ligger ett par små badbyxor framför de kvarglömda skorna. Nån liten kille hade bråttom hem. ;)
Ha det gott!

Anette sa...

Det där skulle kunna vara lämningar från en av mina glömska killar! Kul bild, fast jag kan tänka mig att mamma suckade när han kom hem *ler*. /Anette

Veronica sa...

Hihihi....helt otroligt vad folk glömmer.
Han måste ha haft eld i baken =)

Jules sa...

Åh vad han ska ha letat sina skor och badbyxor. Hoppas han fann dem.
Fin bild.

Anonym sa...

Rolig bild och vacker

Proforma sa...

Någon som går barfota nu då ... :)
Ha en bra dag

Maria Thorbjörnsson sa...

Man kan bara le.........
Maria i Sennan

Camilla Alvén sa...

Oj, han måste ha haft riktigt bråttom eller så var han så snabb att han sprang av sig både skor och kläder.
Ha det bra
Camilla

Anonym sa...

Jag undrar vad grabben sa till sin mamma?

Anonym sa...

I bland undrar jag , hur mycket kan barn glömma?
Jag arbetade under flera år med barn o ungdomar i skolan och vi hade drösvis med kläder o skor där som ingen kändes vid.

Anonym sa...

Det är konstigt vad barn glömmer saker ibland. Hur sjutton har han tagit sig hem utan skor!