onsdag, januari 07, 2009

Ordlös Onsdag - Halv

Här hittar du fler "halvor".
Ha det gott därute.

18 kommentarer:

Kerstin sa...

Hejsan!
Mitt bidrag till "Halv" är den här bron. Bilden togs på nyårsdagen och är från Mariehemsängarna.
Ha en fin dag alla! :)

Anonym sa...

Det var ju en jättefin halva och ett väldigt vackert foto.

Jules sa...

Den bron känner jag igen.
Vacker tolkning.
Kram från Jules som är betraktare idag.

Anonym sa...

Vacker bild, verkligen.

Tack för besöket och raderna hos mig

Ha en fortsatt fin dag

Anonym sa...

Vacker bild

Veronica sa...

Härlig brobild!
Mariehem där har jag bott en gång i tiden så vem vet kanske man har passerat där nån gång =)

Rajson sa...

Vackert foto!

Helena Dovier sa...

Tack så mycket för nyårshälsningen, god fortsättning på det nya året till dig också! Verkligen jättefina vinterbilder du visar.

Camilla Alvén sa...

Snygg halva!
Vi fick äntligen lite snö inatt, cirka 1 cm!!!!
Ha det bra
Camilla

Resa med Herbert sa...

Hej Kerstin!

Din halva bro är jättefin, snyggt foto.

Du får själv ha det så gott i snön

Irene

annette sa...

Jättevacker bild, ibland undrar man varför man fotar som som man gör tycker jag, fast ofta blir det en jättebra och vacker bild!

annette

Anonym sa...

Det var en fin liten brohalva! Nyårsdagen brukar var så stillsam när man promenerar.
Du jag blir full i skratt när jag läser om ditt ooande, känner igen beteendet.Men det får vi bjuda på. Vi får följas åt under året, vad mycket spännande bilder och tankar det kommer att bli!
Stor kram till dej!

Anonym sa...

Jätte vacker bild på din bro.
Snygg HALVA du visar.

Ha det så gott, Kram Nettan

Anonym sa...

Ett sånt härligt nyårsdagsväder, hoppas att ni har det lika fint nu!

Marianne sa...

Så många vackra vinterbilder! Du har tur att du bor där det är riktig vinter och inte bara blask och slask.

Anonym sa...

Tur att bron är en hel bro, då går man säkert ;). Mariehemsängarna? Jag bodde som barn i Mariehem, på Bofinksvägen. Kommer inte riktigt ihåg den benämningen.

Anonym sa...

Snygg halva :)
En sådan vacker vinterdag det ser ut att vara!
Ha det gott!

Anonym sa...

En sådan fin bro/Boel