måndag, januari 26, 2009

Gissa vem.....

.... som fick kämpa i en och en halv timme
.... som har en dotter som kämpade lika mycket för att det skulle funka
.... som lyckades
.... som åker till Stockholm i början av juni
.... som har biljetter till Bruce Springsteens konsert på Stadion
.... som fick hem "Bossens" nya skiva i brevlådan idag
.... som kommer att lyssna några gånger på skivan
.... som svävar på moln idag?

Ja men det är ju JAG!!!!


Jag har bästa dagen idag.
Hoppas att ni har det ni också! :)

(Tack Linda-Marie för hjälpen.)

16 kommentarer:

Jules sa...

WoW!
Grattis till biljetterna!
Vilken lycka!

Tack detsamma Kerstin

Kram

Karin sa...

Vad härligt! Grattis. :)

Härliga bilder på ätbara saker en bit ner...

Ha en skön måndag! Kram Karin

Myra sa...

Waheey! Härligt! :)

Johanna sa...

Grattis :)
Jag har hört att dom inte var så lätta att få tag på!

anna of sweden sa...

Wow! Bra jobbat!
Grattis!

Anonym sa...

Nej men så kul. Det blir väl spännande. Han är ofta i Sverige nu.
Ha det gott.

Sarah sa...

Vad roligt för dig Kerstin ;O)

Mimmi sa...

Grattis:)
va roligt

SysterLilli sa...

Hoppla! Så kul. Grattis till biljetterna! :)

Annika sa...

GRATTIS!!! vad roligt!
han är ju så bra, och en fantastisk artist att se live.
Jag blir alltid helt upplyft på hans konserter!
OCH JA!! Det är lika svårt att få biljetter här som hemma, kan jag berätta, så grattis igen!!!

Anonym sa...

Kanske vi syns i vimlet, ska gå på fredagskonserten.

Snyggt du har i bloggen, och många vackra bilder.

Jah Hollis sa...

Då ses vi kanske där. Jag ska dit den femte. Jag är inte någon jättefan när det gäller Springsteen men han brukar ju göra bra konserter.
Och det var faktiskt inte så knepigt att komma över biljetterna, tycker jag:
jahhollis.blogspot.com/2009/01/
jod-jag-fixade-springsteen-biljetter.html

Anonym sa...

Men vad underbart KUL!!! :-D

Anonym sa...

Grattis... kan förstå din lycka! Kul!

Karins fotoblogg sa...

Kul, GRATTIS!

Ninni sa...

Grattis!! Jag förstår att du är lycklig. Sonen höll på i tre timmar med min hjälp men vi lyckades inte...Sånt är livet:)