måndag, februari 23, 2009

Utan ord

Här hitter du fler ordlösa bilder.

14 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, vilken söting. Har fullt av småfåglar - och en ekorre - som mumsar nypon i busken här utanför.

Kerstin sa...

Det här är första gången jag är med i Utan ord.
Trots att talgoxen får mat i fågelbordet äter han mängder av bären i trädet. Ni ser själva att det är inte så många bär kvar.
Ha det gott därute.

Pumita sa...

Välkommen till Utan Ord, Kerstin! :)

När jag ser din bild tänker jag på en finsk barnvisa om en talgoxe som väntar på våren. Det gör jag också.

annalarssonphotography sa...

Välkommen till Utan Ord!

Talgoxen väntar nog på våren! :)
Fin bild är det iaf :)

Ha det gott och kika gärna in hos mig!

Jenny sa...

Förutom att jag gillar bilden på taloxen så måste jag få säga att jag gillar din hemsida. Massor av fint att titta på!

Anonym sa...

Så söt... och snyggt fotat! Vi har också massor av talgoxar, det är väl kanske den vanligaste fågeln tillsammans med gråsparvar.
Ha en bra dag!

Karin Wijk sa...

Vilken fin liten talgoxe. Tänk snart är våren här och de sjunger för fullt, längtar!/ Karin

Della sa...

Fin är den där den sitter. Ska bli så skönt när våren kommer med allt fågelkvitter.

Veronica sa...

Nu kvittras det för fullt överallt och så där ser det ju ut!
Har inte fångat någon söting än på bild men det skötte ju du snyggt!
=)

Fritt ur hjärtat sa...

Nu ropar de TITT UT! Det är vår i luften;-)

Photos by Storm sa...

Vår tänker jag för nu hör man talgoxarna kvittra på morgnarna/Lis

Anonym sa...

Söt liten talgoxe!

Här har vi oxo många småfåglar vid fågelborden, mest talgoxar... :)

/Caroline

Wickans värld sa...

Hos mig är det slut på bär för länge sedan! Men då hade vi inga frön heller...
Har du hört att de har börjat kvittra de små liven?

woopsidaisy sa...

det ser ut som att den lilla talgoxen fryser lite...