onsdag, februari 25, 2009

Ordlös Onsdag - Nyanser av ...

Hos Akson hittar du fler bidrag.

15 kommentarer:

Anonym sa...

MUMS!!!
Vacker bild med fina nyanser.

Anonym sa...

Det var inte illa, har du plockat?
Vackra nyanser på hallonrött.

Ha det så gott // Nettan

annalarssonphotography sa...

Häärliga nyanser av rött!
Ny plockade hallon, det får mig att längta sommar :)

Ha det gott och kika gärna in hos mig!

Hedwig sa...

Det var lockande och vackert.

Anonym sa...

Åh vilka frestande bär i de härligaste nyanser!

Proforma sa...

Mums, jag älskar hallon i alla varianter.
Ha det gott!

Rajson sa...

Sommar skriker detta fina foto!

Wickans värld sa...

Å varje nyans har sin smak!!
Mums!

Anette sa...

Mums, hallon och hallonrött! Fint.

SysterLilli sa...

Åh, konstigt men helt plötsligt blev jag väldigt sugen på hallon. Härlig bild! :)

Ha det bra!

Susanne sa...

Men Oj vad jag blev sugen på färska hallon. Gör ganska ofta smoothie på frysta blandat med vaniljyoughurt och det är ju bara så gott. Kul o höra att fler äter semlor utan grädde. !!!
=)))Tack för inlägget!
Kram

HelenJ sa...

Mmmm, härliga röda hallon! Nu blev jag riktigt sugen...

anemonen sa...

Nu blev jag sugen på hallon. Fint foto du bidragit med.

Anonym sa...

Tjusigt Kerstin.. vad man längtar till en handfull bär en solig dag i gläntan:-)
Ha de gott

Ninni sa...

Åh så gott! Hallon är ett av de godaste bär jag vet. Det finns tyvärr inte här i Brasilien:)
Må så gott!