onsdag, december 17, 2008

Ordlös Onsdag - Ljus

Övriga bidrag hittar du här.

12 kommentarer:

Anonym sa...

Härlig bild/marierox61

Anonym sa...

bra tolkning på temat!Snyggt!!

Camilla Alvén sa...

Bra tolkat!!!
Ha en skön dag
Camilla

Photos by Storm sa...

Ja, här visar ljuset vägen/Lis

Karins fotoblogg sa...

Stilrent!

Anonym sa...

Bara jag som tittar in! Du har en BlogAward att hämta hos mig! :)

Kram

Anonym sa...

Ja, det behövs. I synnerhet vid mörkerflygning.

Anonym sa...

Vilken bra tolkning. Blir lite avundsjuk.
Tack för kommentaren hos mig

Anonym sa...

Åh ytterligare en tolkning som får mig att känna mig hemma eftersom jag bor ganska nära Arlanda.

Proforma sa...

Det var väl en bra bild till temat!

Oj, den blåa himlen... jaja... vi är snart där! Hösten har ju gått otroligt snabbt och nu är det snart jul!
Ha det gott!

Wickans värld sa...

Nu har du varit ute vid "Umeå City Airport" ser jag. Undra vad det var för fel på Umeå flygplats eller Alvik (som det visst aldrig har hetat!)
Ta´t lugnt i halkan!

Anonym sa...

Följ inte ljuset... haha. Bra bild.