fredag, december 12, 2008

Fredagsfärger - Röd och vit

Vilket tacksamt tema det var idag. Färgerna ska vara röda och vita och det är precis vad jag hittade i skyltfönstret på min favoritbutik "Mias lustgård". Där finns det hur mycket snyggt som helst från Cult Design och jag formligen dreglar när jag är där. Så, kära mor, ett julklappstips från mig; Mias Lustgård! Dom har allt jag vill ha och om jag skulle få en julklapp därifrån kan jag rulla tillbaka tungan in i munnen, sluta dregla och därmed kasta haklappen. ;)

Här hittar ni fler bidrag till dagens temafärger.
Ha det gott därute.

36 kommentarer:

Resa med Herbert sa...

Hej!

Ja det var tacksamma färger i dag, fin bild du visar.

Ha det gott

Solvarma Irene

Anonym sa...

jag ser du plockat fram julegrejset redan:-) Rött o vitt.. javisst så fint så:-) Ha en trevlig fredag/Pialotta

Pia sa...

Fin bild och fina julsaker! Trevlig Lucia helg önskar jag dig!

Julhuset sa...

Cult Design i rött och vitt kan inte vara fel.

Namn: Eva sa...

Åhhh så mycket fint julpynt. Rött och vitt också!

Trevlig Lussehelg!

Anonym sa...

Hej! tack för tipset på butiken.Kanske den finns här i kring också.Väldigt fina julsaker du fotograferat.

Anonym sa...

Här var det julmysigt :)

Anonym sa...

Usch, vad du frestar! Fanns det nåt man inte ville ha på den bilden? Ha en trevlig helg! /Anette

Anonym sa...

Jul jul strålande jul, hör du min sång?
Trevligt och rätt i färger.
Carin

Proforma sa...

Haha... det går inte att missa vad du önskar dig! Jag håller med dig... Cult har fina saker!
Ha en bra dag... snart är det jul :)

Anonym sa...

Det var en mcyket vackert samling. Har en riktig fin dag / ela

Jo sa...

ooh, det var mkt fint du visade där! :) Man skule kunna köpa på sig en hel del röd-vita saker där... :D
Ha en go Lussehelg!

Anonym sa...

Vad bra att ge lilla mamsen lite tips. För nog kommer hon att ge sin dotter en liten röd-vit julklapp, mmm det tror jag!!!!
Ha en skön helg!

Anonym sa...

Visst var det en tacksam färg! Mycket fint som är rött och vitt i din bild!
Hoppas att du får en mysig helg! =) /maria_6909

Mita sa...

Härlig bild du hade där, ha det bra

Anonym sa...

Oj vad mycket rött och vitt du har...jättefint /marieRox61

Anonym sa...

Jätte fina julsaker du hitta i skyltfönstret.

Paula sa...

Jag förstår dig jätte fina saker.. Tänk att få shoppa loss där... Jätte fin bild

Anonym sa...

Jag tycker röd-vit var rätt svårt, men du har fått till det bra!

Anonym sa...

Verkar vara en affär som också jag gillar. Hoppas din önskan blir uppfylld ;-)
Ha en trevlig luciahelg!

Kerstin sa...

Hej alla vänliga själar därute som lämnar så fina kommentarer!
Här sitter jag och har åkt på en inte så rolig förkylning. Orkar därför inte sitta vid datorn så mycket idag så jag tackar för alla kommentarer som lämnas här idag. Ni är guld värda. Jag tittar in hos er så fort jag orkar.
Ha det gott.

Jah Hollis sa...

En perfekt butik att fota röd-vita bilder i också. Uppenbarligen. :-)

Anonym sa...

Jag kan förstå att detta är en favoritbutik. Vem skulle inte tycka det?!? :D

Veronica sa...

Mysigt och fint kort!
Ha det sà bra idag!

/vera

Anonym sa...

vilken härlig mysig bild du bidrar med på veckans tema!
Ha en skön fredag Kramis!

Veronica sa...

Å, lovley!!!!
Gillar den butiken jag med!
Ha en trevlig lussehelg =)

Husbilen Credo sa...

Underbart skyltfönster.
Tack för kommentaren hos mig.
Ha en fin lucia!

Annika sa...

Den där tomten till vänster på bilden har jag...
den är så fin!!
Tacksamt tema ja...kunde inte vara bättre i dec månad.
Kram!!

Wickans värld sa...

Jag har också önskemål därifrån...
Det är ju så vackra saker där.

Anonym sa...

Vilken mysig bild, du har lagt upp.

Agneta sa...

Ja här fanns det massor av fint julpynt.

Anonym sa...

Så härligt juligt och fint du har det! :)

Ha det bra i helgen!

Anonym sa...

Hoppas dina föräldrar har förstått...verkligen fina grejer hon hade i fönstret där!

Och din sida har fått riktigt fin också:)

Anonym sa...

Underbar bild... älskar julen, så underbara kulörer.

Petra C sa...

Det är tur att jag inte bor i Umeå för jag skulle ruinera mig på Mias lustgård. I och för sig går det att beställa på nätet... klick, klick... så jag går inte säker här i Sthlms-trakten heller.
Nu ska jag själv ta och fota lite rött och vitt.

Bengavoice sa...

Vad säger man? Rödvitt! Juligt värre.