tisdag, juni 22, 2010

Lycka

Lycka är ämnet för dagens Tisdagstema.
Så jag funderar på vad som är lycka för mig.
Det självklara är ju mina två fantastiska döttrar, men idag blir det ingen bild på dom.

Jag väljer en annan riktning och ser lite tillbaka.
Tillbaka till den resa vi gjorde nyss, en semesterresa på nästan 300 mil.
Från Umeå till Smygehuk, ja, ni förstår ju att vi har sett mycket.
Vi har fascinerats av både byggnadskonst, vackra vyer och människor.
Jag blir lycklig som ett barn på julafton och vill bara se mer och mer och det ska vi göra också.

Jag ser också resan vi gör tillsammans.
Vi har, trots att vi träffades i "mogen ålder" hunnit göra en hel del mil tillsammans.
Han är lugnet, tryggheten, lite crazy och så har han inget emot att bära min kameraväska. ;)
Jag ser fram emot vår fortsatta resa och är lite nyfiken på vad som väntar runt hörnet
Allt sammantaget är för mig - lycka.

Ha en fin tisdag.

Tisdagstema.

8 kommentarer:

ilovepink1078 sa...

indeed great shots. i love it

Mapeh Homepage
pinkgpgreen

LissenTo sa...

Åh Kerstin, vilken lycka att hitta en sådan fin följeslagare som din!
Lycka att hitta varandra på "senare dagar". Kram Lissen

AKO sa...

Vad fint skrivet! :)

Misswhatsit sa...

Vackert fotat och en fin beskrivning av lycka!
Ha en skön kväll!

mimmi sa...

Vilken underbar berättelse .. man blir så rörd när man läser vad du skriver.
så otroligt vackert skrivit och så underbart att få läsa sånt :D
kram :)

Proforma - Irene sa...

Naturligtvis är man och barn den största lyckan, även barnbarn :)
Vi har haft en lyckosam resa, min man och jag, 36 år tillsammans och jag hoppas att vi har mycket kvar ännu att uppleva tillsammans både vad det gäller resor i livet och resor till platser!
Fint skrivet, Kerstin... och vacker bild!
Ha det gott!

"Lillagul" sa...

Jättevackert bidrag till Lycka både text o bild !

Annika sa...

Ja, jag säger som övriga; vilken lycka att ha hittat en sådan själsfrände!
Ni verkar ha så mysigt!!
Kram!