tisdag, juni 29, 2010

Försenad

Vi hade en plan....
När vi var i Helsingborg.....
Vi skulle till Zoegas kaffebutik....
Det maken så gärna ville se när vi var i Helsingborg....
Men frun i det här huset såg havet....
Och fotade.....
Och fotade......
Hon glömde tid och rum....
Hon fotade så länge att butiken hade stängt när vi kom dit.....
Vi var försenade för att det skulle fotas nåt som finns kvar för evigt.....
Det kan jag fortfarande sparka mig själv på smalbenen för.....
Så himla korkat......
Här finns fler bidrag:
Tisdagstema

6 kommentarer:

mimmi sa...

Ojoj .. vad sa maken då ?
men han kan ju i alla fall trösta sig med att ni har en bild på affären ;)

"Lillagul" sa...

Tjingeling !
Vad synd att dom hunnit stänga när ni väl kom dit :(
Jag älskar när man kommer körande ner mot Hälsobacken o känner kaffedoften från Zoegas.
Inte för att göra dig avis på någotvis :)
Men jag kör ner där på 1 timma :)
Var ni på Ebbas Café o fikade när ni var i Helsingborg ?

Pialotta sa...

Ja du det var verkligen korkat.. klart du skulle gått in i den butiken och fotat.. Helsingborg är känt för sitt Zoega kaffe.. det är det bästa kaffet för min smak:)
Ebbas Café.. talar Lilla Gul om.. där har jag nog aldrig varit.. beror på.. alla skyltar läser jag inte på;)

Annelie sa...

Jaaa, ibland är man korkad! Men that´s life, som man brukar säga!
Ooch ja, visst var det stort att få vara med om detta , helt otroligt faktiskt!
Mobilen gick ju bra.... vem ahde tid att tänka på kamera i detta läge? Jag stod där i en blöt bikini..... Liam och jag var och badade...*skratt*

Charlotta sa...

Ja, det är bara att åka hem och starta bryggaren för att lugna nerverna efter en sådan miss. För kaffe av den kvaliteten som de säljer i den butiken har vi väl alla alltid hemma? ;) Starkt och gott!

Proforma - Irene sa...

Så kan det gå! Eller rättare sagt... kan det gå så? Och vad sa mannen då?
Fast jag såg ju i inlägget innan att han fick kaffe och liten bulle så han kanske var nöjd ändå!?

Tycker väl inte att jag behärskar kameran så bra som dig men pionbilderna blev riktigt lyckade!
Ha en fin onsdag! Idag har det varit svettigt varmt här!