tisdag, september 22, 2009

Award



Denna award har jag fått av Kristallina på bloggen Lustigkurre.

Den får jag för att min blogg är "alluring, bewitching, impressive and inspiring".
Stolt och glad blir jag och tackar ur djupet av mitt hjärta.

När man fått awarden ska man lägga upp den på sin blogg, länka tillbaka till givaren och utse 9 andra bloggare som ska få den.

Inte är det lätt att plocka ut nio stycken, jag har många jag tycker gör sig förtjänt av den.
Men här kommer dom:

Krumbukter

Antikrundan

Filipendula

Fotografia

Mitt fönster mot skogen

Ulrica tänker högt

Vad händer bland änder?

Nattsyrran

Lissen

Kanonduktiga tjejer allihop som ni bör titta in hos.
Ha en fin kväll.

10 kommentarer:

Anna tassar in.. sa...

Men Grattis Kerstin du är verkligen värd en sådan Award..

Men hallå Kerstin..hur glad blir jag då.. underbart glad..åh..men du tack tack tack.. ödmjukt tar jag med glädje emot den..kram och tack och typ allt..från Anna

Mimmi sa...

Tusen tack:)
Man blir så otrolig glad när man får ett så stort beröm att man får en Award:)
Du är verkligen värd en award ..din blogg har gett och lärt mig mycket sen jag började :)
kram

Ninni sa...

Först och främst Grattis till dig! Känner mig också väldigt hedrad och glad. Tusen tack!
Undrar just om jag får ihop nio stycken...men det kanske går bra med färre också.
Kramar Ninni

Ulrica sa...

Tack snälla du. Det värmer, både den och alla uppmuntrande ord. Jag vårdar den ömt.

Och den har hamnat så rätt hos dig :)

Proforma - Irene sa...

Grattis, grattis Kerstin! Jag tror jag har nästan jag följt dig sedan starten och sett hur dina bilder utvecklats. Den kom absolut till rätt person!
Kram på dig!

Lissen sa...

Grattis Kerstin, tycker också det har varit roligt att följa din blogg under året och din utveckling inom fotandet!

Dessutom goa rara tack så mycket för awarden!!!!!!!

AnnaKK sa...

Hejsan!

Grattis till utmärkelsen och ett stort TACK för att du tycker att även jag förtjänar att få den! :-)

Kramar!!!

AKO sa...

Men Kerstin, vilken ära och vilken glädje! Tack så hemskt mycket! :D

Att din blogg har fått den awarden är desto mer självklart! Grattis!

Karin Wijk sa...

Grattis Kerstin!!! Du var du värd, verkligen!
Och TACK för att du tycker om min blogg, jag känner mig hedrad!!
KRAM

Susanne sa...

Tack så hjärtligt!!! Och skoj att kika in på dom andra utvalda=). Må gott!!!