måndag, september 07, 2009

365 foton 206-213

Jag har halkat efter lite i mina 365 foton så nu kör jag med flera stycken i ett inlägg.
Håll till godo.

Tema nr 106: Mat underbara mat, Food glorious food.
Här är en humla som girigt söker efter det goda i min Lejongap.


Tema nr 335: Genomskinlig, Transparent.

Tema nr 195: Nationell stolthet, National pride.

Tema nr 265: Lantlig, Rural.
Tema nr 200: Nostalgi, Nostalgia.

Tema nr 114: Säsongens frukt, Fruits of the season.

Tema nr 337: Resor, Travels.

Tema nr 361: Nyttig, Wholesome.

Fler bidrag finns hos Akson och Julie.
Ha det gott därute.

12 kommentarer:

Mimmi sa...

Hej:)
Den första bilden .. var det en larv i den ..eller var det något på blomman som såg så ut:D
Bilen blev i alla fall helt klart min favorit av dom idag:)
ha en fin måndag
kram:)

Sarah sa...

Fyndigt att lägga upp flera på en gång =) Jag ligger lågt med mina 365... Hej svej från Sarah

Anna tassar in.. sa...

Men himmel så mycket du bjuder på idag..det var det värsta..härliga bilder och man blir ju glad av dem oxå..lilla Merzan den faller jag för..

Mimmi sa...

ha h ha . ja tänk att jag inte såg det ..utan trodde det var en larv:D
Men den hade ju kamouflerat sig otroligt bra:)
Nu när jag tittar igen och vet .. så ser jag ju klart och tydligt;)

AnnaKK sa...

Hejsan!

Fina foton!

Din tolkning av nationell stolthet var ju klurig! :-)

jag lär få ha massor av bilder i vart enda 365-inlägg jag gör framöver, om jag verkligen ska bli klar med alla temanen till årsskiftet... Phu! <:-)

Annika sa...

Ja, vem halkar inte efter... Jag är hopplöst ute tror jag :o)

Bilen är verkligen nostalgi :o)

Susanne sa...

Underbara foton. Gillar bilen extra mycket, det är nostalgi!
Kram

Proforma - Irene sa...

Ja, det är lika bra att bränna av flera på en gång, det är ju många som ska avverkas!
Bilen var fräck och tomaten jättefin men allra mest fastnade jag för den lilla söta humlan!
Ha en fin kväll!

sinneskatten sa...

Halkat efter? med din fart så är du i fas snart.
Då är det värre med mig jag tror jag presterat 80 bilder.
Vet i sjutton var inspirationen tog vägen.
Gillar verkligen din humla så snyggt fotat.

Karins fotoblogg sa...

Vilka bra tolkningar du har på alla teman. Du måste ha kameran ständigt till hands för att hinna fånga allt!

ha det gott, kram!

christina sa...

Tema lantlig är en helt underbar bild!! De andra är också jätte fina men den tilltalar mig mest!!

ha en fin tisdag!! /christina

hea sa...

Alltid lika roligt att titta till dej, kommer så mycke nytt hela tiden, och du är så duktig :)
Ha en fin tisdag!