onsdag, oktober 29, 2008

Ordlös Onsdag - Rörelse


Fler bidrag på temat hittar ni här.

13 kommentarer:

Anonym sa...

Långtradarbilen var en bra rörelse men....
Jag tycker om vattenbilden...fin=)

annette sa...

Snygga bilder!

//annette

Frukostflingan sa...

Jag gillar verkligen båda dina rörelsebilder!

Anonym sa...

Härliga båda två bilderna! Livfulla!

Anonym sa...

Fina bilder. Jag älskar vattenbilder. Jag vet inte om det är någon ny regel med tema i OO. Min bild kan väl kanske representera rörelse, kanske.

Anonym sa...

vatten bilden var fantastisk!!mjukt och skönt ser det ut!!Kallt är det nog säkerligen!!

Anonym sa...

Vattenbilden tycker jag mycket om, det är något magist med vaatten, elelr hur? / ela

Ninni sa...

Fina rörelsebilder! Vattnet är min favorit..är en stor vattenälskare.

Anonym sa...

Jag följer inte temat, väljer gena bilder till Ordlös nämligen :)

Fina rörelsebilder!

/Caroline

Anonym sa...

En staty... Fina bilder som vanligt.

Anonym sa...

Två fina exempel på rörelse...

Della sa...

Där har du hittat bra rörelsebilder.

Klarabella sa...

Gillar vattenbilden speciellt mycket.