onsdag, oktober 08, 2008

Ordlös Onsdag - Höstfärger




Fler bidrag hittar du här.

19 kommentarer:

Sofie sa...

Vackra höstbilder! Hösten är verkligen en fin årstid :) Kram, Sofie

Ninni sa...

Jättefina höstbilder! Och björklöven hänger kvar fortfarande även uppe hos dig...
Kram Ninni

Annika sa...

SÅ fina bilder. Du har fångat den dör "perfekta" hösten jättebra!! man kan riktigt känna hur kyligt, men skönt, det är!

Karin sa...

Det är verkligen helt underbart med alla fina färger som finns ute nu! Härliga höstbilder du bjuder på...

Kram Karin

Anonym sa...

Mums vilka mustiga färger du fångat. Jag ser att löven på björkarna håller på att trilla av hos dig redan. Tittade på några björkar här idag, de har fortfarande sina löv kvar och de flesta löven är ganska så gröna!

Camilla Alvén sa...

Härliga höstbilder.
Att titta på de vackert färgade höstlöven får mig på gott humör, älskar färgexplosionerna...
Ha det bra
Camilla

Nina sa...

Vilka höstiga härliga bilder. Ser att hösten ahr kommit lite längre där.

Anonym sa...

Helt underbart är det i färger nu ute i naturen, man får passa på för snart är det alldeles kalt överallt .
Fina bilder och ha en bra kväll !

Unknown sa...

Underbara färger, jag såg inte att det var ett tema till ordlös onsdag. Får försöka följa det nästa vecka istället, i dag blev det en helt annan bild för min del
Kram

annette sa...

Så underbara bilder, verkligen höstlika!

//annette

Anonym sa...

Vackra höstbilder som inte kräver ord!

mvh, Anja

Anonym sa...

Vackert!

Anonym sa...

Härliga höstbilder, det brukar det vara hos dig. Du tar fina bilder!
Ha en skön kväll!

Anonym sa...

Vilka fina bilder. Du har fångat hösten.

Anonym sa...

Härliga höstbilder.
Nu börjar det bli riktigt vackert ute.
Nu har jag lärt mig att kommentera i din blogg utan att vara anonym! Mycket roligare..
Ha det bra
Kristina

Anonym sa...

Så vackra höstbilder!

Anonym sa...

Härliga höstbilder du visar idag. Visst är tavlan nu fullkomlig snart.. finns det något härligare i färgspel än höstens eget konstverk.. och naturligare:-)
Kram på dej

Anonym sa...

Hej Kerstin

Tack för din kommentar. Jag kan nog ärligt säga att jag grät blod. Objektivet är bara ett par månader gammalt och kostade 4990kr, nu tror jag att objektivet överlevde, tiden får utvisa hur det gick med skärpan.

Dina höstbilder är verkligen fina.

mvh Maria

Anonym sa...

Vilka vackra bilder. Jag älskar verkligen hösten med sina härliga färger.