onsdag, april 01, 2009

Ordlös Onsdag - Focus

Hur andra tolkar Ordlös onsdag ser du här.

21 kommentarer:

Kerstin sa...

Hej!
Min ordlösa onsdag får illustreras av Kenneth, dotterns ena katt. Här har han fullt fokus på sin matte. :)
Ha en fin dag alla.

Frukostflingan sa...

Kul med focus på en katt och log när jag läste kattens namn!
Ha en fin dag själv!

Pumita sa...

Jag som trodde att han såg en fågel... Härligt namn på katten! Inga med samma namn i bekantskapskretsen hoppas jag. ;)

Resa med Herbert sa...

Hej Kerstin!

En söt liten kisse, jättebara fokuserad bild.

Solvarma Kramar från Irene

Speja sa...

Åh, fina kissen. Men bärnstensbruna ögon!

Amanda sa...

Katters ögon är snälla, så han tänker inte sluka sin matte, men hon får all hans uppmärksamhet eller fokus. /Amanda

Proforma sa...

Så jättefin! Snyggt fotat! Kul namn :)
Ha en fortsatt bra dag!

annalarssonphotography sa...

Roligt namn på kissen och härligt fokus! :)

Ha en fin dag!
Här skiner solen idag :)
Kram Anna

Mimmi sa...

man smälter när man ser dessa vackra ögon:)
Hoppas du har lika fint hos dig som vi har här ..för just nu är det underbart väder så man njuter för fullt:)
kram

Fotsteg i Rabatten sa...

Vilken härlig röd katt. Visst är den i focus.

NatureFootstep sa...

katter har visst alltid focus.

Karin sa...

Åhh, söt katt och fin bild! :) Hihi, Kenneth vilket kul namn. Kram Karin

Randi sa...

Helt bedårande - fint fångat.

Wickans värld sa...

Är det mat på gång? Är så häftigt när katter känner igen skåpljud, knivljud o liknande - då kommer dom o väntar nedanför en.
Fin katt förresten!

Annika sa...

Vilken otroligt söt och fin katt!
Kul namn på kissen också..hihi!!
Kram!

Ninni sa...

Vilken fin bild av Kenneth! Fint focuserad så att man ser blänket i ögonen;)
Mysigt namn på en katt!
Må så gott!

Den stolta matten sa...

Min underbara kille! Mys-Kenneth :) Jättefin bild mor!! Du ska få fota fina bilder på mina ögonstenar som jag kan sätta upp på väggen :) PUSS!

Gilla sa...

Tack :))
Glad Påsk på dej med, hoppas vi får fint väder :)

Gilla.

Maria Thorbjörnsson sa...

Mjaaauuu....
Lilleman o Lillemor i Sennan

Lena L sa...

Det var en fokuserad katt! Roligt namn oxå! Ja, vi har verkligen ett paradis där ute till havs. Alla skulle behöva få tillbringa en månad per år på ett sånt ställe! Då blir man avslappnad kan jag lova! Kram!

Lissen sa...

Men vilken underbar bild. Katten ser så gosigt knubbig ut runt kinderna och blicken är så stadig och lugn!