söndag, juli 25, 2010

Sommarflört

Det får bli en favorit i repris idag.
Jag har försökt fånga fjärilar på bild många gånger den här sommaren.
Det har inte varit speciellt lätt, men helt plötsligt satt den där, på ett grässtrå.
När jag började fota insåg jag att den inte var ensam.
Den satt ihop med en annan fjäril.
Såna här intima stunder bör man få ha ifred, men det är svårt att lägga bort kameran när man får en sån här chans.

Klicka för att förstora bilden. Ha en fin måndag.

Måndagstema.

13 kommentarer:

B i r g i t t a sa...

Det var sannerligen ett fångat ögonblick!
Super super!

http://foto.rudenius.se/post/2010/07/26/Mandagstema-Sommarflort.aspx

Mona sa...

Så mysigt att fånga två tillsammans. Det ser verkligen ut som om tu blir ett här.

Monica o Jacob sa...

En söt liten flirt, det är nog inte varje dag man får se kärleksfulla fjärilar;-)

LissenTo sa...

Vilken fin sommarflört, det är som om dom dansar där på strået för varandra! Kram

Rimkogeren sa...

Butterfly lovestory :-)

Anna tassar in.. sa...

Mmmmm...så söta..du fjärilar är verkligen små konstverk..underbar bild..

Rantamor sa...

*skratt* ja du lyckades verkligen få en enastående bild av KÄRLEKEN.
Bra fångat.
Själv har jag ju varit på kärleksfest i helgen (tack för dina snälla kommentarer) men väljer ändå att lägga upp foton på mina älskade killar...

Ha d gott.

Anonym sa...

Underbart, ser ju att dom är kära enda härifrån :)
Jättefin bild.
Ha en mysig dag.
/Helena

Petunia sa...

Så vakkert! Det fikk meg til å tenke på ballett!!

Pialotta sa...

ja du så himla rart mellan de där två:) Kärleksflirt verkligen.. tänk att fånga de där två på bild:) Härligt.

Pialotta sa...

Det var jag förra inlägget;)

Malys krok sa...

Her har det vært en fotograf med øyne for de små gleder! Flott å se slike bilder! -Margit-

Melusine sa...

Hvilket flott blinkskudd og så passende for en sommerflørt :)